Jesteś tutaj
Dom > 2018 > Styczeń

Siemka! Ten artykuł będzie miał na celu tylko i wyłącznie przedstawienie przeżyć i doświadczeń, które są kompletnie subiektywne. Nie miałem czasu i szczerze ochoty szukać badań żeby mieć podkładkę pod to co napiszę. Wydaje mi się, że kiedy będziecie na końcu też będziecie zdania, że w sumie badania tu są raczej

A Wy co jecie na śniadanie?

A Wy co jecie na śniadanie? Wiecie, że kompozycja białkowo - tłuszczowa jest dużo lepszym rozwiązaniem niż popularne płatki czy omlety z owsianki (czyt. węglowodany)? Do 2-3 godzin po przebudzeniu poziom kortyzolu jest ok 30% wyższy niż w ciągu reszty dnia. Ten poziom warunkuje niejako przemiany zachodzące w organizmie. Powoduje to odkładanie

KINDER MLECZNA KANAPKA – FIT PRZEPIS

CIACHO ALA KINDER KANAPKA🍰🍰🍰🍰 ➡Składniki- na małą blaszkę 24 x 30 cm : ✔Spód: -1 puszka czerwonej fasoli -2 jajka -5 łyżek mielonego erytrytolu (można dać banana, daktyle) -15 g kakao -1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia -1/2 łyżeczki cynamonu Sposób przygotowania: Fasole odcedzić, przepłukać. Wszystkie składniki dokładnie zblendować na gładką masę. Przelać do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia. Piec

Beta alanina – z czym to się je ?!

➡DZIŚ POD LUPĘ PÓJDZIE OSTATNIO CORAZ CZĘŚCIEJ UŻYWANY SUPLEMENT DIETY, A MIANOWICIE ➡BETA ALANINĘ ⬅Zacznę od tego iż B-alanina znajduję się w grupie A suplementów diety, według Australijskiego Instytutu Sportu. Oznacza to, iż działanie jest potwierdzone naukowo. ✅INFORMACJE PODSTAWOWE Beta alanina jest prekursorem karnozyny, karnozyna z kolei należy do podstawowych dipeptydów i

SZYBKIE BATONIKI – PPRZEPIS

SZYBKIE BATONIKI ➡Składniki: - 200 g płatków owsianych - 2 jajka - 1 duży dojrzały banan - łyżeczka cynamonu - 30 g rozpuszczonego oleju kokosowego Polewa: - 30 g gorzka czekolady min. 70% - 10 g wiórek kokosowych ➡Przygotowanie: Banana zblendować razem z jajkami i połączyć z pozostałymi składnikami. Masę przełożyć do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia. Piec ok 25 min

Jazda na rolkach, czyli cardio dla każdego

Jazda na rolkach czyli cardio dla każdego! Wstęp Zalety jazdy na rolkach Jak wybrać rolki oraz akcesoria Co robić poza sezonem? Podsumowanie Spalanie kalorii i zrzucanie nadprogramowych kilogramów nie jest proste, zwłaszcza jeśli mamy słaby metabolizm i jesteśmy książkowym przykładem endomorfika. Zazwyczaj takie osoby od zawsze będą walczyć ze swoimi problemami

OBIAD ALA ŁAZANKI – PRZEPIS

POMYSŁ NA OBIAD ALA ŁAZANKI :) ➡Składniki (na 3 porcje): -3 kabanosy konspol (biedronka) -180 g makaronu pełnoziarnistego -120 g kapusty kiszonej -200 g pieczarek -1 średnia cebula -5 g oleju kokosowego ➡Sposób przygotowania: Kapustę kiszona poszatkować, zalać szklanką wody i gotować do jej zredukowania (ok 20 min) - jeśli kapusta jest bardzo kwaśna można ja wcześniej przepłukać. Na

Kiepski sen zwiększa ilość brzusznej tkanki tłuszczowej

Kiepski sen zwiększa ilość brzusznej tkanki tłuszczowej. Z takim artykułem spotkałem się ostatnio czytając jeden z magazynów sportowych. Opowiem wam trochę więcej na ten temat i przedstawię badania, które potwierdzają tą teorię. Opiszę również dzisiaj dobre wieści dla piwoszy! Kristen Hairston z Wake Forest University School of Medicine w Północnej Karolinie w

KULECZKI ALA RAFAELLO – PRZEPIS

KULECZKI ALA RAFAELLO ➡Skladniki: -200g wiórek kokosowych + do posypania -puszka schłodzonego mleczka kokosowego (400ml) - tylko cześć stała -2-3 łyżki erytrolu (do smaku) -2-3 łyżki oleju kokosowego -70-100g gorzkiej czekolady min. 70% ➡Przygotowanie: Wiórki kokosowe zblendować (w młynku lub w blenderze), tak aby zaczęło powstawać masło kokosowe. Do wiórek dodajemy mleczko, erytrol zmielony na pył, rozpuszczony olej

Do góry