Jesteś tutaj
Dom > Fitness > ABT – Brzuch, Pośladki, Uda

ABT – Brzuch, Pośladki, Uda

ABT …czyli ćwiczenia na brzuch, uda i pośladki. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla Ciebie.

ABT to skrót z ang: abdominal, buttocks, thighs, oznaczajacy właśnie: brzuch, pośladki, uda.

Doskonale pobudza i dodaje energii. Poprawia kondycje fizyczna i koordynacje ruchowa. Jest to trening wzmacniająco-kształtujący, wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Wzmacniają jednak mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej.

Zajęcia są o średniej intensywności, polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu osiągamy dobre wyniki. Spokojne i statyczne ćwiczenia dla osób które rozpoczynają program treningów lub dla tych, którzy chcą skupić się na wyrzeźbieniu dolnych partii ciała.

Treningi ABT ze względu na kształtowanie mięśni dolnych partii ciała są bardzo korzystne i wskazane dla osób, które uprawiają takie sporty jak jazda na rowerze, nartach, snowboardzie czy łyżwach.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry