Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2013-03-04 22:15
A  A  A

ASICS 2013. Damska Linia SPEED

ASICS 2013. Damska Linia SPEED

ASICS – jedna z najbardziej renomowanych i najlepszych jakościowo marek obuwia do biegania - wypuszcza właśnie na rynek wiosenno - letnią kolekcję 2013 butów linii SPEED. Obuwie tej kolekcji już wkrótce dostępne będzie w sklepach. Zapraszamy na www.sportxtreme.pl, gdzie dostępne będzie ono w bardzo przystępnych cenach. My, na naszym portalu opowiadamy o tej kolekcji już dziś. Linia SPEED oznacza obuwie sportowe przeznaczone do najszybszego biegania. Tego typu buty używane są przez profesjonalistów i pół profesjonalistów. Znakomicie spisują się na dużych prędkościach, jakie bez wątpienia możliwe są do osiągnięcia przez najambitniejszych joggerów. W tegorocznej kolekcji buty linii SPEED wyróżniać się będą bardzo szeroką paletą intensywnych i wyrazistych barw – i to ta cecha czyni buty SPPED najbardziej odmiennymi w stosunku do innych linii tej kolekcji. W poniższym tekście prezentujemy damską linię SPEED, butów ASICS, kolekcji wiosna/lato 2013.

 

MĘSKA LINIA SPEED:

 

GEL-DS TRAINER 18

Właściwości:

IMPACT GUIDANCE SYSTEM (IGS®) – Na nim opiera się filozofia projektowania ASICS. System ten angażuje powiązane ze sobą komponenty dla uwydatnienia naturalnego ruchu stopy od pięt do palców.

REARFOOT AND FOREFOOT GEL ® CUSHIONING SYSTEM – Tłumi uderzenia o podłoże podczas biegu, pozwala na ruch w wielu płaszczyznach podczas całego cyklu biegu.

SOLYTE®MIDSOLE MATERIAL – Lżejszy niż ASICS’EVA and SpEVA® składnik środkowej części podeszwy. Zapewnia także lepszą amortyzację i trwałość.

COMFORDRY SOCKLINER – Trzywarstwowa wkładka podeszwy zapewniająca lepszą amortyzację, ma właściwości antybakteryjne dla zapewnienia stopie chłodnego, suchego i zdrowszego środowiska.

CLUTCH COUNTER – Zewnętrzny zapiętek zapewniający zwiększone wsparcie stopy oraz stwarzający doskonałe dopasowanie buta do pięty.

DYNAMIC DUOMAX®SUPPORT SYSTEM – System podeszwy środkowej o podwójnej gęstości dla zwiększonego wsparcia i stabilizacji stopy.

WET GRIP RUBBER SPONGE – Materiał wykonany ze specjalnej mieszanki organicznych i nieorganicznych komponentów, zaprojektowanych by zwiększyć przyczepność nawet na mokrych powierzchniach.

Waga:

Waga buta: 220g

Kolor:

Kolor buta: fioletowy z domieszką białego i cytrynowego

Cena:

Cena modelu: 499 zł

 

 

GEL-NOOSA TRI 8

Właściwości:

IMPACT GUIDANCE SYSTEM (IGS®) – Na nim opiera się filozofia projektowania ASICS. System ten angażuje powiązane ze sobą komponenty dla uwydatnienia naturalnego ruchu stopy od pięt do palców.

REARFOOT AND FOREFOOT GEL ® CUSHIONING SYSTEM – Tłumi uderzenia o podłoże podczas biegu, pozwala na ruch w wielu płaszczyznach podczas całego cyklu biegu.

SOLYTE®MIDSOLE MATERIAL – Lżejszy niż ASICS’EVA and SpEVA® składnik środkowej części podeszwy. Zapewnia także lepszą amortyzację i trwałość.

TRUSSTIC SYSTEM – Redukuje masę podeszwy przy jednoczesnym zachowaniu integralnej struktury buta.

Waga:

Waga buta: 235 g

Kolor:

Kolor buta: rażąco zielono – różowe z domieszką innych kolorów

Cena:

Cena modelu: 459 zł

 

 

GEL-HYPERSPEED 5

Właściwości:

REARFOOT GEL®CUSHIONING SYSTEM – Pochłania wstrząsy podczas fazy uderzenia I pozwala na łagodne przejście do fazy środkowej.

SLIP LASTING - Dla lekkości i elastyczności. Cholewa jest zszywana zanim zostanie przytwierdzona do podeszwy.

REMOVEBLE EVA SOCKLINER – Wkładka, którą można wyjąć w celu umieszczenia wkładki ortopedycznej.

RACING SPECYFIC LAST – Budowanie na specjalnym kopycie ASICS dla butów wyścigowych.

MAGIC SOLE – Wentylowana podeszwa środkowa oraz podeszwa zewnętrzna minimalizują masę obuwia i maksymalizują oddychalność.

Waga:

Waga buta: 170 g

Kolor:

Kolor buta: turkusowe z domieszką cytrynowego i fioletowego

Cena:

Cena modelu: 349 zł

 

Warto zapoznać się z całą kolekcją ASICS wiosna/lato 2013, gdyż bogata one jest w ciekawe fasony, wyraziste kolory i ogromną ilość znakomitych systemów wbudowanych w buta. Zachęcamy do regularnej lektury artykułów zamieszczanych na naszym serwisie: www.bodyinfo.pl, traktujących o nowościach wypuszczanych na rynek przez markę ASICS, a także przez wiele innych firm.

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499