Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2013-06-25 20:25
A  A  A

ASICS 2013. Damska odzież LEVEL 2. Część III – bluzy

ASICS 2013. Damska odzież LEVEL 2. Część III – bluzy

W najnowszej kolekcji wiosna/lato 2013 japońska marka ASICS prezentuje bardzo ciekawą, kolorową i nowatorską ofertę odzieży do biegania. Firma ASICS słynie z najwyższej jakości, najlepszej atrakcyjności wizualnej swoich produktów, ale przede wszystkim, z najwyższego poziomu ich zaawansowania technologicznego. W poszczególnych artykułach omawiać będziemy kolejne elementy tejże kolekcji. Poniżej prezentujemy trzecią część damskiej linii LEVEL 2, w której uwagę zwracamy na bluzy i kurtki joggingowe dla pań. Zapraszamy do zapoznania się z odzieżą linii LEVEL 2.

 

 

BLUZY i KURTKI marki ASICS kolekcji wiosna/lato 2013:

 

LS ½ ZIP TOP

Bluza

Właściwości:

Fason: Dopasowany krój, długie rękawy, zamek błyskawiczny ¼.

Materiał: Soft stretch jersey

Materiał 2: 88% Polyester / 12% Elastane, 180 gr/sqm

Walory estetyczne i korzyści: Spirala ASICS media port na lewym ramieniu; Centralna tylna kieszeń z suwakiem w kontrastowym kolorze; Odblaskowy branding.

Walory wpływające na osiągi: Doskonała gospodarka wilgocią dla komfortu i podnoszenia osiągów; Siatkowa wstawka z tyłu dla extra lekkości i oddychalności; 360 stopni widoczności dla bezpieczeństwa dzięki odblaskom.

 

 

W’S HOODIE

Bluza

 

Właściwości:

Fason: Dopasowany krój, rękawy typu reglan, kaptur i zamek błyskawiczny ½.

Materiał: Soft stretch jersey

Materiał 2: 88% Polyester / 12% Elastane, 180 gr/sqm

Walory estetyczne i korzyści: Spirala ASICS media port na lewym ramieniu; Centralna tylna kieszeń z suwakiem w kontrastowym kolorze; Odblaskowy branding.

Walory wpływające na osiągi: Doskonała gospodarka wilgocią dla komfortu i podnoszenia osiągów; Siatkowa wstawka z tyłu dla extra lekkości i oddychalności; 360 stopni widoczności dla bezpieczeństwa dzięki odblaskom.

 

 

CONVERTIBLE JACKET

Kurtka

Właściwości:

Fason: Dopasowany krój, rękawy typu reglan, kaptur i zamek błyskawiczny ½.

Materiał: Lightweight woven ribstop

Materiał 2: 100% recycled Polyester, 56 gr/sqm

Walory estetyczne i korzyści: Spirala ASICS media port na lewym ramieniu; Dwie przednie kieszenie.

Walory wpływające na osiągi: Doskonała gospodarka wilgocią dla komfortu i podnoszenia osiągów; Extra wentylacja w tylnej części dla oddychalności; Łatwo odpinane rękawy dają różne obcje noszenia.

 

 

                                                      

Warto zaznajomić się z całą kolekcją ASICS wiosna/lato 2013, gdyż bogata jest ona w ciekawe produkty. Największy wybór odzieży, butów i gadżetów marki ASICS dostępna jest w sklepie www.sportxtreme.pl. Zapraszamy na tą stronę internetową!

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

Poniżej zestawiamy podobne z pozoru do siebie produkty. Prezentujemy lepsza lodówkę i lepszą spiżarnię w mieszkaniu biegacza. Jedz zdrowo i
2014-03-12 07:00
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
biuro@redmonster.pl
NIP: 6462632499