Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-09-26 11:38
A  A  A

Asics. Linia NATURAL męskich butów do biegania.

Asics. Linia NATURAL męskich butów do biegania.

Jesteś zaawansowanym joggerem i w przyszłym roku marzy Ci się udział w maratonie lub półmaratonie? Marzysz o profesjonalnych butach, które spełnią wymagania i potrzeby zawodowca? Zależy Ci nie tylko na komforcie i bezpieczeństwie, ale także na tym by dobrze czuć podłoże pod stopami? Chcesz by Twe stopy miały w pełni kontrolowany kontakt z podłożem po którym biegniesz? W takiej sytuacji, najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie znakomita linia NATURAL z najnowszej kolekcji jesień/zima 2012 butów firmy ASICS. NATURAL to linia obuwia przeznaczonego do zawodowego, zaawansowanego biegania.Są tak skonstruowane, że maratończyk znakomicie będzie wyczuwał w nich podłoże po którym biegnie. Buty tej linii gwarantują absolutną wygodę i komfort, a jednocześnie bezpieczeństwo - zabezpieczają bowiem nogi przed kontuzjami. Są przystosowane do treningów w różną pogodę, a więc stopy nie odparzają się przy upalnej pogodzie, ani nie przemakają przy lekkim deszczu. Ponadto produkty ASICSa są bardzo trwałe i solidne, a więc buty posłużą Ci przez dłuższy czas. Cechują się też bardzo dużą atrakcyjnością wizualną – mają ciekawy fason i rewelacyjne kolory.

W poniższym artykule polecamy trzy stosunkowo niedrogie modele linii NATURAL firmy ASICS. Każdy z tych modeli nadaje się zarówno do biegania maratonów i półmaratonów na najwyzszym światowym poziomie, jak i do zaawansowanych treningów dla biegaczy uprawiających zwykły, tradycyjny jogging długodystansowy.

 

GEL-ATTRACT

Właściwości:

Reafoot GEL®Cushioning System – Łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzania i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

ComforDry Sockliner – Trzywarstwowa wkładka podeszwy zapewniające lepszą amortyzację, ma właściwości antybakteryjne dla zapewnienia stopie chłodnego, suchego i zdrowszego środowiska.

AHAR® - Wysoce odporna na uszkodzenia, trwała guma używana jako gruba warstwa w miejscu narażonym na szczególne uszkodzenia. Wydłuża żywotność podeszwy.

Waga buta: 288 g

Kolor: Intensywny niebieski z wstawkami biało czarnymi lub czarny z wstawkami białymi i żółtymi.

 

GEL-ZARACA

Właściwości:

Removable EVA®Sockliner- Wkładka, którą można usunąć w celu umieszczenia w bucie wkładki ortopedycznej.

Reafoot GEL®Cushioning System – Łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzania i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

Waga buta: 288 g

Kolor: niebieski z wstawkami pomarańczowo białymi lub czarne z wstawkami zielonymi i białymi

 

GEL-SCRAM

Właściwości:

Removable EVA®Sockliner- Wkładka, którą można usunąć w celu umieszczenia w bucie wkładki ortopedycznej.

Reafoot GEL®Cushioning System – Łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzania i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

Waga buta: 310 g

Kolor: grafiowo – szaro –zielony.

Zaopatrzenie się w któryś z omówionych powyżej modeli butów do joggingu sprawi, że bieganie stanie się dla Ciebie prawdziwą pasją. Treningi biegowe powinny sprawiać przyjemność, a ta nie jest możliwa bez poczucia komfortu. Ponadto szczęśliwy biegacz to biegacz bez kontuzji, a więc urazów stóp, stawów skokowych i kolan dobrze jest unikać. Buty sportowe linii NATURAL firmy ASICS zapewnią Ci komfort oraz bezpieczeństwo kończyn dolnych. Dzięki nim szybko pokochasz bieganie! Największy wybór butów ASICSa znajduje się na stronie: www.sportxtreme.pl. Zapraszamy również do regularnej lektury artykułów dotyczących biegania, znajdujących się na naszej stronie: www.bodyinfo.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499