Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-11-17 17:27
A  A  A

ASICS. Linie CUSHIONING i STRUCTURED CUSHIONING damskich butów do biegania.

ASICS. Linie CUSHIONING i STRUCTURED CUSHIONING damskich butów do biegania.

Jesteś kobietą zaczynającą swoją przygodę z joggingiem i nie wiesz na jakie buty się zdecydować? Z jednej strony, nie masz ogromnych wymagań co do obuwia sportowego ani skonkretyzowanych potrzeb, z drugiej jednak strony zależy Ci na wygodzie, komforcie, no i na tym by ustrzec się przed kontuzjami. Po cichu marzy Ci się także by w swoich butach joggingowych po prostu świetnie wyglądać. Nic dziwnego, lubisz czuć się atrakcyjna zawsze i wszędzie, także w czasie treningu. W takiej sytuacji, najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będą znakomite linie: CUSHIONING - Women i STRUCTURED CUSHIONING – Women z najnowszej kolekcji jesień/zima 2012 butów firmy ASICS. CUSHIONING i  STRUCTURED CUSHIONING to linie obuwia przeznaczonego do zwykłego, codziennego joggingu. Buty tej linii gwarantują absolutną wygodę i komfort, a jednocześnie bezpieczeństwo - zabezpieczają bowiem nogi przed kontuzjami. Są przystosowane do treningów w różną pogodę, a więc stopy nie odparzają się przy upalnej pogodzie, ani nie przemakają przy lekkim deszczu. Ponadto produkty ASICSa są bardzo trwałe i solidne, a więc buty posłużą Ci przez dłuższy czas. Cechują się też bardzo dużą atrakcyjnością wizualną – mają ciekawy fason i rewelacyjne kolory.

W poniższym artykule polecamy dwa stosunkowo niedrogie damskie modele butów firmy ASICS -  jeden z linii CUSHIONING, a drugi z linii STRUCTURED CUSHIONING. Każdy z tych modeli nadaje się zarówno do biegania na poziomie początkującym, jak i do zaawansowanych treningów dla biegaczek uprawiających zwykły, tradycyjny jogging.

 

GEL-1170

Linia: STRUCTURED CUSHIONING

Właściwości:

REAFOOT AND FOREFOOD GEL® CUSHIONING SYSTEM – Tłumi uderzenia o podłoże podczas biegu, pozwala na ruch w wielu płaszczyznach podczas całego cyklu biegu.

SPEVA®MIDSOLE MATERIAL – Zapewnia zwiększoną sprężystość oraz minimalizuje ryzyko pękania podeszwy.

DUOMAX®SUPPORT SYSTEM – Materiał podeszwy środkowej składający się z dwóch elementów o różnym poziomie gęstości zapewniający dynamiczne wsparcie i stabilność oraz kontrolę nadmiernej pronacji.

TRUSSIC SYSTEM – Obniża wagę całej konstrukcji podeszwy jednocześnie wzmacniając integralną strukturę buta.

AHAR – Wysoce odporna na uszkodzenia, trwała guma używana jako gruba warstwa w miejscach narażonych na szczególne uszkodzenia. Wydłuża żywotność podeszwy.

Waga buta: 250 gram

Kolor: biało – fioletowy lub czarny

 

GEL-OBERON 6

Linia: CUSHIONING

Właściwości:

TRUSSIC SYSTEM – Obniża wagę całej konstrukcji podeszwy jednocześnie wzmacniając integralną strukturę buta.

AHAR – Wysoce odporna na uszkodzenia, trwała guma używana jako gruba warstwa w miejscach narażonych na szczególne uszkodzenia. Wydłuża żywotność podeszwy.

REAFOOT GEL®CUSHIONING – łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzania i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

REMOVABLE EVA SOCKLINET – Wkładka, którą można usunąć w celu umieszczenia w bucie wkładki ortopedycznej.

Waga buta: 245 g

Kolor: czarno – srebrno – turkusowy.

 

Zaopatrzenie się w któryś z dwóch omówionych powyżej modeli butów do joggingu sprawi, że bieganie stanie się dla Ciebie prawdziwą pasją. Treningi biegowe powinny sprawiać przyjemność, a ta nie jest możliwa bez poczucia komfortu. Ponadto szczęśliwy biegaczka to biegaczka bez kontuzji, a więc urazów stóp, stawów skokowych i kolan dobrze jest unikać. Buty sportowe damskich linii CUSHIONING i STRUCTIRED CUSHIONING firmy ASICS zapewnią Ci komfort oraz bezpieczeństwo kończyn dolnych. Dzięki nim szybko pokochasz bieganie! Największy wybór butów ASICSa znajduje się na stronie :www.sportxtreme.pl. Zapraszamy również do regularnej lektury artykułów dotyczących biegania, znajdujących się na naszej stronie: www.bodyinfo.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499