Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-12-02 12:14
A  A  A

ASICS. Różne linie butów. Czym się różnią?

ASICS. Różne linie butów. Czym się różnią?

Najświeższa kolekcja marki ASICS: jesień/zima 2012 obuwia do biegania podzielona jest na kilka linii. Czym poszczególne linie się od siebie różnią? W poniższym tekście wyjaśniamy.

LINIA: NATURAL

Adresowana jest do zaawansowanych joggerów i joggerek, startujących  w maratonach i półmaratonach. W butach tej linii stopy biegacza maja w pełni kontrolowany kontakt z podłożem. NATURAL to linia obuwia przeznaczonego do zawodowego biegania. Trzeba mieć naprawdę dobrą technikę biegu i wiele trudnych umiejętności by dobrze radzić sobie w butach tej linii. Poszczególne modele są tak skonstruowane, że maratończyk znakomicie będzie wyczuwał w nich podłoże po którym biegnie. NATURAL wybierana jest tylko przez profesjonalistów.

Modele NATURAL kolekcji jesień/zima 2012:

Gel-Excel 33, Gel-Hyper 33, Gel-Volt 33, Gel-Attract, Gel-Zaraca, Gel-Scram

 

LINIE: STRUCTURED CUSHIONING i CUSHIONING

Modele tych linii maja wbudowaną całą masę systemów sprawiających, że bieganie staje się prostsze i przyjemniejsze. Nie są tak naturalne jak modele linii NATURAL, więc nie wymagają tak dobrej techniki biegu. Są natomiast bogate w mechanizmy ułatwiające bieg joggerom początkującym lub mniej zaawansowanym. CUSHIONING i STRUCTURED CUSHIONING to linie obuwia przeznaczonego do zwykłego, codziennego joggingu. Buty tej linii gwarantują absolutną wygodę i komfort, a jednocześnie bezpieczeństwo - zabezpieczają bowiem nogi przed kontuzjami. Nie oznacza to jednak, że biegacze bardziej zaawansowani, z dłuższym stażem "joggingowym" nie mogą w nich biegać. Obuwie te jest na tyle uniwersalne, że biegać w nim mogą wszyscy - nie zależnie od formy i stażu.

Modele STRUCTURED CUSHIONING kolekcji jesień/zima 2012:

Gel-Kayano 18, Gel-3030, Gel-2170, Gel-1170, Gel-Virage 6.

Modele CUSHIONING kolekcji jesień/zima 2012:

Gel-Nimbus 14, Gel-Culumbus 14 G-TX, Gel-Culumbus 14, Gel-Pulse 4, Gel-Radiance 6, Gel-Oberon 6, Gel-Contend, Patriot 5.

 

LINIA: SPEED

Linia SPEED oznacza obuwie sportowe przeznaczone do najszybszego biegania. Tego typu buty używane są przez profesjonalistów i półprofesjonalistów. Znakomicie spisują się na dużych prędkościach, jakie bez wątpienia możliwe są do osiągnięcia przez najambitniejszych joggerów. Nie są raczej zalecane amatorom. Najlepiej się w nich czują zawodowcy, uprawiający szybkie bieganie.

Modele SPEED kolekcji jesień/zima 2012:

Gel-DS Trainer 17, Gel-DS Sky Speed 3, Gel-Tarher 2, Gel-DS Racer 9, Gel-Hyperspeed 5, Gel-Nossa TRI 7

 

LINIA: TRAIL

Bieganie terenowe zasadniczo różni się od tradycyjnego biegania po płaskich powierzchniach asfaltowych. W trailu jogger biega po bezdrożach, w lesie lub w górach. Atakuje liczne przeszkody, zakręty i podbiegi. Omija drzewa i krzaki, pokonuje powalone konary i przeskakuje kałuże. Linia TRAIL to buty przeznaczone do biegów terenowych i przełajowych. Obuwie tej linii jest w stanie wytrzymać znacznie więcej niż zwykłe obuwie i jest w stanie uchronić stopy joggerów trailowych przed kontuzjami, o które w trailu nie trudno.

Modele TRAIL kolekcji: jesień/zima 2012:

Gel-Fujisensor G-TX, Gel-Fujitrabuco, Gel-Fujitrabuco Neutral G-TX, Gel-Fuji Racer, Gel-Fuji Attack G-TX, Gel-Fuji Attack, Gel-Artic 4 G-TX, Gel-Fuji Trainer, Gel-Trail Lahar 4 G-TX, Gel-Trail Lahar 4, Gel-Enduro 8, Trail-Tambora 2.

 

Na bazie wiedzy zdobytej po przeczytaniu powyższego tekstu, łatwiej będzie wybrać właściwe dla siebie buty do biegania. Wybór butów ASICS jest naprawdę ogromny. Każdy biegacz (biegaczka) z łatwością znaleźć może coś dla siebie. Poszczególne modele różnią się też oczywiście ceną. Przedział cenowy jest dość szeroki. Największy wybór butów do biegania  marki ASICS znajduje się na stronie: www.sportxtreme.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499