Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-12-16 16:30
A  A  A

ASICS. Seria 33. GEL-EXCEL33

ASICS. Seria 33. GEL-EXCEL33

Jednym z modeli wchodzących w skład serii 33 kolekcji 2012 marki ASICS jest GEL-EXCEL33. Jest to obecnie najnowocześniejszy model w segmencie obuwia naturalnego na rynku. Niewielkie wsparcie technologiczne oraz skupienie na najważniejszych elementach są składowymi tworzącej go koncepcji, której celem jest wspieranie naturalnego ruchu stopy podczas biegu. Nowatorska koncepcja poszerza asortyment ASICS o kategorię NATURAL, potęgującą naturalne uczucie podczas biegu.

 

ZMIANY:

  1. Element PROPULSION-TRUSSTIC współpracuje z rozciągiem podeszwowym, wspomagając naturalny mechanizm dźwigniowy stopy. Technologia ta oparta jest na mechanizmie działania łuku, który skupia i rozładowuje napięcie, zmieniając je w odpowiednim momencie w energię, dodawaną do każdego kroku.
  2. Nowatorska dwuwarstwowa konstrukcja podeszwy środkowej, składająca się z wysoce adaptacyjnego materiału Light-SpEva Top oraz reaktywnego SOLYTE zapewnia elastyczne przetaczanie stopy. Różnica wysokości między piętą, a przednią częścią wynosząca 10mm sprawia, że zachowana jest najlepsza dla stopy biomechaniczna pozycja ciała.
  3. Przecinająca całą podeszwę buta GUIDANCE-LINE przebiegająca zgodnie z linią rozłożenia siły zapewnia powtarzalność oraz efektywność każdego kroku.
  4. CLITCH-COUNTER to zewnętrzny system stabilizujący piętę. Jego konstrukcja zapewnia indywidualne dopasowanie  oraz stabilność, pomagając jednocześnie zredukować masę buta.

 

Najistotniejszym elementem modelu GEL-EXCEL33 jest dwuwarstwowa konstrukcja podeszwy środkowej.

W modelu GEL-EXCEL33 zastosowano nowatorską kombinacje podeszwy środkowej, złożona z dwóch warstw o różnych parametrach twardości. Górna warstwa zbudowana jest z adaptacyjnego materiału Light- SpEva o twardości 48 stopni, natomiast dolna warstwa składa się z materiału SOLYTE o twardości 53 stopnie. W połączeniu z niezwykle płaską podeszwą środkową, której różnica wysokości między piętą, a przednią częścią wynosi 10mm konstrukcja ta zapewnia bardzo elastyczny proces przetaczania stopy.

 

GEL-EXCEL33 W SZCZEGÓŁACH:

MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY

-          Lekki, oddychający SANDWICH-MESH, wzmocniony skóropodobnym materiałem.

-          Indywidualnie dopasowana zapiętka, zapewnia nowo opracowany, bezszwowy P.H.F, składający się z 3 warstw pianki (7/7/7 mm), umieszczonej w środku oraz po bokach.

-          Elementy odblaskowe 3M zapewniają dobra widoczność po zmroku.

 

PODESZWA ZEWNĘTRZNA

-          GUIDANCE LINE rozmieszczona na całej powierzchni podeszwy zapewnia optymalne, linearne rozłożenie sił podczas każdego kroku sportowca. Pozwala utrzymać stopie odpowiednią pozycję. Zwiększa efektywność biegu, zapobiegając przedwczesnemu zmęczeniu oraz kontuzjom.

-          Zastosowany w strefie tyłostopia AHAR®+ zawiera większą karbonu w celu poprawienia trwałości. W strefie przodostopia natomiast umieszczono AHAR+® w formie pianki (DURASPONGE®), zwiększając w ten sposób wygodę użytkownika. AHAR+® zapewnia elastyczność, niska wagę oraz odporność na ścieranie.

 

WKŁADKA WEWNĘTRZNA

-          Wkładka wewnętrzna COMFORDRY, składająca się regeneracyjnej, zapamiętującej pianki ORTHOLITE Memory-Foam, dla podniesienia komfortu.

 

PODESZWA ŚRODKOWA

-          Elementy żelowe w przedniej oraz tylnej strefie są częścią systemu I.G.S. Wkładka żelowa umiejscowiona w przedniej strefie buta gwarantuje optymalne ułożenie stopy przy wybiciu i jednocześnie pochłania wstrząsy. Poduszka żelowa ulokowana w tylnym obszarze rozprasza siły pionowe działające w momencie kontaktu z podłożem.

-          Nowatorska, dwuwarstwowa konstrukcja podeszwy środkowej, składająca się z wysoce adaptacyjnego materiału light-SpEva Top oraz reaktywnego SOLYTE zapewnia elastyczne i dynamiczne przetaczanie stopy. Konstrukcja ta umożliwia bezpośrednie wyczucie podłoża.

-          Element PROPULSION-TRUSSTIC współpracuje z rozcięgnem podeszwowym, wspomagając naturalny mechanizm dźwigniowy stopy. Technologia ta kumuluje działające podczas fazy lądowania siły, zamieniając je w momencie odbicia w energię, dodawana do każdego kroku!

 

KONSTRUKCJA

-          Nowy SOLYTE-Lasting 45 stopni zastosowany na całej długości buta, zapewnia optymalną stabilność oraz wysoki komfort podczas procesu przetaczania.

 

MASA

-          Męski: 300g

-          Damski: 245g

 

Duży wybór butów ASICS znajduje się na stronie: www.sportxtreme.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
biuro@redmonster.pl
NIP: 6462632499