Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-12-17 13:13
A  A  A

ASICS. Seria 33. GEL-VOLT33

ASICS. Seria 33. GEL-VOLT33

Kolejnym z modeli wchodzących w skład serii 33 kolekcji 2012 marki ASICS jest GEL-VOLT33. Model ten jest minimalistycznym rozwiązaniem klasy Premium w kategorii ASICS – NATURAL. Zbudowany został na węższym kopycie. Charakteryzuje się niska wagą oraz skupia w sobie kluczowe technologie, w celu zapewnienia naturalnego ruchu.

 

ZMIANY:

  1. Nowatorska podeszwa środkowa SOLYTE z różnicą wysokości między piętą a przednią częścią wynoszącą 10mm posiada zdolność do odkształceń plastycznych, redukując masę obuwia, sprawiając, że czucie podłoża jest bardziej bezpośrednie.
  1. Element PROPULSION-TRUSSTIC współpracuje z rozciągiem podeszwowym, wspomagając naturalny mechanizm dźwigniowy stopy. Technologia ta oparta jest na mechanizmie działania łuku, który skupia i rozładowuje napięcie, zmieniając je w odpowiednim momencie w energię, dodawaną do każdego kroku.
  2. GUIDANCE-LINE przebiegająca zgodnie z linią rozłożenia siły zapewnia powtarzalność oraz efektywność każdego kroku.

 

Najważniejszym elementem modelu GEL-VOLT33 jest GUIDANCE - LINE.

Cała kolekcja biegowa ASICS33 wyposażona jest w GUIDANCE – LINE, przebiegająca zgodnie z linią rozłożenia siły. Zapewnia powtarzalność oraz efektywność każdego ruchu oraz umożliwia współpracę wszystkich technologii ze stopą. W każdej fazie kontaktu z nawierzchnią obuwie reaguje adaptacyjnie, powodując, że bieg staje się bardziej wydajny.

 

GEL-VOLY33 W SZCZEGÓŁACH:

 

MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY

-                    Lekki, oddychający SANDWICH-MESH, wzmocniony skóropodobnym materiałem.

-                    Elementy odblaskowe 3M zapewniają dobra widoczność po zmroku.

 

 

PODESZWA ZEWNĘTRZNA

-                    GUIDANCE LINE rozmieszczona na całej powierzchni podeszwy zapewnia optymalne, linearne rozłożenie sił podczas każdego kroku sportowca. Pozwala utrzymać stopie odpowiednią pozycję. Zwiększa efektywność biegu, zapobiegając przedwczesnemu zmęczeniu oraz kontuzjom.

-               Zastosowany w strefie tyłostopia AHAR®+ zawiera większą karbonu w celu poprawienia trwałości. W strefie przodostopia natomiast umieszczono AHAR+® w formie pianki (DURASPONGE®), zwiększając w ten sposób wygodę użytkownika. AHAR+® zapewnia elastyczność, niska wagę oraz odporność na ścieranie.

 

WKŁADKA WEWNĘTRZNA

-         Lekka, wymienna wkładka EVA

 

PODESZWA ŚRODKOWA

-          Element żelowy w tylnej części pozwala efektywnie rozłożyć działające siły oraz zredukować wstrząsy powstające podczas kontaktu z podłożem.

-        Nowatorska konstrukcja podeszwy środkowej, składająca się z wysoce reaktywnego SOLYTE. Kombinacja ta zapewnia elastyczny, bardziej dynamiczny proces przetaczania stopy oraz pozwala na bezpośrednie wyczucie podłoża.

-       Element PROPULSION-TRUSSTIC współpracuje z rozcięgnem podeszwowym, wspomagając naturalny mechanizm dźwigniowy stopy. Technologia ta kumuluje działające podczas fazy lądowania siły, zamieniając je w momencie odbicia w energię, dodawana do każdego kroku!

 

MASA

-          Męskie: 275g

-         Damskie: 235g

 

Duży wybór butów ASICS znajduje się na stronie: www.sportxtreme.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499