Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-12-28 11:46
A  A  A

ASICS. Ulepszenia! GT-2170!

ASICS. Ulepszenia! GT-2170!

GT-2170 to stały model w kategorii STRUCTURED CUSHIONING. Również w roku 2012 definiuje nowe wzorce w zakresie funkcjonalności oraz technologii. Nowatorski Design podeszwy środkowej oraz zastosowanie lżejszych materiałów redukują w znacznym stopniu masę buta. W najnowszej edycji GT-2170 wyposażony został na całej długości w system GUIDANCE-LINE zapewniający powtarzalność każdego kroku oraz dyskretny system sznurowania zwiększający poziom dopasowania.

 

ZAMIANY:

  1. GUIDANCE-LINE to umieszczona pionowo, elastyczna linia przecinająca całą podeszwę buta. Dzięki niej obuwie w każdej fazie kontaktu z nawierzchnią reaguje adaptacyjnie, tworząc idealną płaszczyznę pomiędzy stopą a podłożem.
  2. Umieszczony w bocznej części tyłostopia element żelowy wywiera korzystny wpływ na amortyzację podczas fazy kontaktu z podłożem.
  3. Elastyczny system sznurowania z wycinkowo rozłożonymi przelotkami pozwala na lepsze dopasowanie wiązania.
  4. Użycie lżejszych komponentów, jak np.: materiałów MESH oraz głębszych napięć w strefie podeszwy środkowej przyczynia się do znacznego zmniejszenia masy obuwia.
  5. Podeszwa zewnętrzna w wersji G-TX zapewnia zwiększoną przyczepność, wygodę oraz elastyczność w każdych warunkach.

 

 

GT-2170 W SZCZEGÓŁACH:

MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY

-         Lekki, oddychający SANDWICH-MESH, wzmocniony, skóropodobnym materiałem.

-         System rozdzielonych przelotek umożliwia bardziej indywidualne oraz sprawniejsze dostosowanie wiązania.

-         Indywidualne dopasowanie zapiętka, zapewnia nowo opracowany, bezszwowy P.H.F. składający się z 3 warstw pianki (7/7/7mm), umieszczonej w środku oraz po bokach.

-         Elementy odblaskowe 3M zapewniają dobra widoczność po zmroku.

 

PODESZWA ZEWNĘTRZNA

-         GUIDANCE-LINE zapewnia optymalne, linearne rozłożenie sił podczas każdego kroku. Pozwala utrzymać stopie prawidłową pozycję. Zwiększa efektywność biegu, zapobiegając przedwczesnemu zmęczeniu oraz kontuzjom.

-          Zastosowany w strefie tyłostopia bardziej miękki AHAR®+ zawiera większą ilość karbonu, w celu poprawienia trwałości. W strefie przodostopia natomiast umieszczono AHAR+® w formie pianki (DURASPONGE®), zwiększając w ten sposób wygodę użytkowania. AHAR+® zapewnia elastyczność, niską masę oraz odporność na ścieranie.

 

WKŁADKA WEWNĘTRZNA

-          Wkładka wewnętrzna COMFORDRY podnosząca komfort, składająca się regeneracyjnej zapamiętującej pianki ORTHOLITE Memory-Foam, dla podniesienia komfortu.

 

PODESZWA ŚRODKOWA

-         Elementy żelowe w przedniej oraz w tylnej strefie są częścią systemu I.G.S. Dwukanałowa wkładka TWIST-GEL w strefie przodostopia zapewnia optymalne ułożenie stopy w czasie odbicia, jednocześnie pochłaniając wstrząsy. Element żelowy umieszczony w tylnim obszarze rozprasza siły pionowe działające podczas kontaktu z podłożem.

-         Nowatorska kompozycja SOLYTE w obszarze podeszwy środkowej pozwala na redukcje masy buta, zwiększając jego reaktywność. Pojedyncze elementy podeszwy środkowej pomagają w adaptacji do indywidualnego stylu biegania. Zintegrowany w tym obszarze element wspierający DYNAMIC-DUOMAX, zapobiega zbytniej pronacji. W modelach damskich umieszczono dodatkowo element SOFT-TOP-DUOMAX.

-          W strefie przodostopia modele damskie różnią się od męskich twardością pianki podeszwy środkowej. Element ten jest w wersji damskiej nieco bardziej miękki, dopasowany do specyficznych parametrów amortyzacyjnych.

-          System SPACE-TRUSSTIC z elementami w kształcie litery V zapewniającymi stabilność w obszarze śródstopia z uwzględnieniem różnic specyficznych dla płci. Modele damskie wykazują większa objętość pomiędzy obszarem TRUSSTIC, a podeszwą środkową SOLYTE, dopasowując się do indywidualnych potrzeb anatomicznych stopy. Modele męskie natomiast z poprzecznymi przyporami zapewniają większą stabilność.

 

KONSTRUKCJA

-         Nowatorski DUAL DENSITY SOLYTE – Lasting w kombinacji 55 stopni oraz 45 stopni.

-         System Plus 3 dopasowuje się do geometrii podeszwy środkowej w modelach męskich oraz damskich, redukując napięcie ścięgna Achillesa. Wpływ poziomu estrogenów występujących u kobiet, we większym stężeniu, rozluźnia wiązadła oraz ścięgna. Dotyczy to przede wszystkim ścięgna Achillesa, które z tego powodu jest silnie obciążone.

 

MASA

-         Męski model: 325g

-         Damski model: 265g

 

Największy wybór butów marki ASICS, w przystępnych cenach znajduje się na stronie internetowej: www.sportxtreme.pl. Zapraszamy!

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499