Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-10-03 21:15
A  A  A

Buty dla zaawansowanych joggerów. ASICS. CUSHIONING.

Buty dla zaawansowanych joggerów. ASICS. CUSHIONING.

Firma ASICS w swojej kolekcji obuwia jesień/zima 2012 wypuściła bardzo ciekawą linię butów do biegania dla joggerów zaawansowanych – CUSHIONING. Lina ta zawiera zarówno męskie, jaki i damskie modele. Buty CUSHIONING do najtańszych nie należą, ale są znakomite gatunkowo i w stu procentach spełniają wszystkie oczekiwania, nawet najbardziej wymagających biegaczy. W poniższym tekście prezentujemy dwa, naszym zdaniem najlepsze modele tej linii: GEL-CUMULUS 14 i GEL-PULSE 4. Oba modele występują w wersji męskiej i damskiej.

 

GEL-CUMULUS 14

Właściwości:

IMPACT GUIDANCE SYSTEM (I.G.S®) – Filozofia projektowania ASICS. Angażuje powiązane z sobą komponenty dla uwydatnienia naturalnego ruchu stopy od pięty do palców.

REARFOOT AND FOREFOOT GEL® CUSHIONING SYSTEM – Tłumi uderzenia o podłoże podczas biegu, pozwala na ruch w wielu płaszczyznach podczas całego cyklu biegu.

SOLYTE®MIDSOLE MATERIAL – Lżejszy niż ASICS’EVA and SpEVA® składnik środkowej części podeszwy. Zapewnia także lepsza amortyzację i trwałość.

COMFORDRY SOCKLINER – Trzywarstwowa wkładka podeszwy zapewniająca lepsza amortyzację, ma właściwości antybakteryjne dla zapewnienia stopie chłodnego, suchego i zdrowszego środowiska.

DISCRETE EYELET – Poprawia dopasowanie buta w górnej warstwie, zmniejsza możliwości podrażnień.

Męskie modele występują w kolorze rażąco zielonym z wstawkami białymi i granatowymi.

Waga męskiego buta wynosi: 318 gram.

Damskie modele występują w kolorze: fioletowo – pomarańczowo - srebrnym.

Waga damskiego buta wynosi: 254 gramy.

Damskie modele zawierają dodatkowo:

GENDER SPECIFIC FOREFOOT CUSHIONING – Górna warstwa materiału SOLYTE ulokowana w przedniej części podeszwy. W modelach damskich zastosowana inną gęstość (48 stopni) niż w męskich (53 stopnie). Pozwala to na znaczne obniżenie wagi buta, poprawia komfort i amortyzację w przedniej części buta.

GENDER SPECIFIC SPACE TRUSSTIC SYSTEM – Rozpoznaje naturalne, cykliczne zmiany w kształcie łuku damskiej stopy i zezwala na kontrolowane odkształcenie buta w celu lepszego dopasowania.

 

GEL-PULSE 4

Właściwości:

REARFOOT GEL® CUSHIONING SYSTEM – Łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzenia i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

COMFORDRY SOCKLINER – Trzywarstwowa wkładka podeszwy zapewniająca lepsza amortyzację, ma właściwości antybakteryjne dla zapewnienia stopie chłodnego, suchego i zdrowszego środowiska.

TRUSSTIC SYSTEM® - Obniża wagę całej konstrukcji podeszwy jednocześnie wzmacniając integralną strukturę buta.

AHAR® - Wysoce odporna na uszkodzenie, trwała guma używana jako gruba warstwa w miejscach narażonych na szczególne uszkodzenia. Wydłuża żywotność podeszwy.

SP EVA® MIDSOLE MATERIAL – Zapewnia zwiększoną sprężystość oraz minimalizuje ryzyko pękania podeszwy.

Męskie modele występują w kolorze: biało – niebiesko – czarnym lub czarno – biało – jasnozielonym.

Waga męskiego buta wynosi 325 gram.

Damskie modele występują w kolorze: czarno – pomarańczowo – białym lub fioletowo – białym.

Waga damskiego buta wynosi 270 gram.

 

Największy wybór butów firmy ASICS znajduje się na stronie: www.sportxtreme.pl. Bieżące informacje i porady dotyczące obuwia sportowego znajdują się w naszym serwisie: www.bodyinfo.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
biuro@redmonster.pl
NIP: 6462632499