Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-10-09 21:40
A  A  A

Damskie kurtki do biegania w zimę! ASICS.

Damskie kurtki do biegania w zimę! ASICS.

Te spośród joggerek, które zamierzają przez cały okres zimy regularnie biegać w terenie, powinny zaopatrzyć się w specjalistyczne kurtki joggingowe, chroniące przed trudnymi warunkami pogodowymi. Jest to niezbędne, jeśli chce się zachować zdrowie, a jednocześnie czerpać z „zimowego” biegania radość. Firma ASICS przygotowała w kolekcji jesień/zima 2012 kilka modeli takich damskich kurtek. Właściwie każda linia tej kolekcji oferuje jakieś ciepłe rozwiązanie „na górę”. Poniżej przybliżamy tę ofertę.

 

WOVEN JACKET

Z linii LEVEL 2

Cechy:

Odblaskowe logo ASICS I nadruki z przodu I z tyłu dla bezpieczeństwa. Spirala ASICS MEDIA PORT w górnej części klatki piersiowej. Funkcjonalna tylna kieszeń ułatwiająca przechowywanie.

Właściwości:

Lekki, wiatroszczelny i wodoodporny materiał z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Tylna wentylacja pomaga regulować temperaturę ciała. Zabezpieczony suwak zapobiega otarciom podbródka. Harmonijne zgięcia łokciowe dla precyzyjnego dopasowania  i swobody ruchów. Odblaski zapewniające 360 stopni widoczności.

Materiał:

100% Recycled Polyester, 56 gr/sqm.

Kolor:

Morska zieleń oraz ciemny róż.

 

VESTA JACKET

Z linii LEVEL 3

Cechy:

Przednie kieszenie na suwak ułatwiające bezpieczne przechowywanie. Ściągacz w pasie dla regulacji obwodu. Odblaskowe nadruki o logo ASICS.

Właściwości:

Miękka, oddychająca, chroniąca przed wiatrem i wodoodporna tkanina zapewnia ochronę przed zmiennymi warunkami pogodowymi. Siatkowe wstawki wentylacyjne. Odblaski dla bezpieczeństwa i widoczności.

Materiał:

100% Polyester, 73 gr/sqm.

Kolor:

Czarny.

 

W’S TRAIL JACKET

Z linii TRAIL

Przeznaczone do biegania TRAILOWEGO

Cechy:

Odblaskowe logo ASICS na klatce piersiowej. Logo ASICS TRAIL RUNNING na plecach. Schemat trójkolorowy z nadrukiem graficznym z przodu.

Właściwości:

Elastyczna, wiatroszczelna i wodoodporna tkanina z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Odblaski zapewniające 360 stopni widoczności. Bardzo elastyczne panele pod pachami gwarantują swobodę ruchów. Wewnętrzne rękawki z otworem na kciuk zapewniają dodatkowy komfort. Antypoślizgowe silikonowe nadruki na ramionach zwiększają ochronę. Przednie kieszenie na suwak ułatwiają bezpieczne przechowywanie. Płaskie szwy redukując tarcie zapewniają dodatkowy komfort. Wstawki wentylacyjne z przodu i na plechach.

Materiał:

100% Polyester.

Kolor:

Morska zieleń.

 

AY JACKET

Z linii AYAMI

Cechy:

Sezonowy wzór na całej powierzchni tkaniny w stonowanych barwach. Z przodu odblaskowy nadruk AYAMI w kształcie koniczyny. Z tyłu odblaskowe logo ASICS.

Właściwości:

Miękki, bezszelestny, wiatroszczelny i wodoodporny materiał typu „Ripstop” z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Boczne kieszenie na suwak ułatwiają bezpieczne przechowywanie. Laserowa perforacja wentylacyjna. Funkcjonalny otwór na kciuk w rękawach. Odblaski zapewniają 360 stopni widoczności dla bezpieczeństwa. Krój dopasowany do ciała dla utrzymania ciepła i zwiększenia komfortu.

Materiał:

100% Polyester, 56 gr/sqcm.

Kolor:

Czarny oraz ciemny róż.

 

Największy wybór ubrań joggingowych firmy ASICS znajduje się na stronie: www.sportxtreme.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

Poniżej zestawiamy podobne z pozoru do siebie produkty. Prezentujemy lepsza lodówkę i lepszą spiżarnię w mieszkaniu biegacza. Jedz zdrowo i
2014-03-12 07:00
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499