Jesteś tutaj
Dom > Odżywianie > Dieta ABS

Dieta ABS

Co to za dieta?

Kluczem tej diety jest jedzenie 12 pokarmów nazywanych przez autora, Davida Zinczenko, produktami o dużej mocy. Plan diety zawiera ćwiczenia oraz jedzenie pokarmów bogatych w wartości odżywcze. Są to pokarmy bogate w białko, błonnik, dzięki czemu dają one efekt sytości. Podstawy diety ABS są bardzo proste i jeśli zastosujesz je w codziennym życiu wraz z odpowiednim treningiem na pewno nie będziesz mieć problemów z utrzymanie prawidłowej wagi, płaskiego brzucha.

12 produktów żywieniowych diety ABS:

– migdały i inne orzechy
– fasola i innych roślin strączkowych
– szpinak i inne zielone warzywa
– nabiał
– płatki owsiane
– jaja
– indyk i inne chude mięso
– masło orzechowe
– oliwa z oliwek (zawiera nienasycone tłuszcze)
– pełnoziarniste (pieczywo i płatki)
– serwatka
– maliny i inne owoce

Przykładowe pory posiłków:

8: śniadanie
10: przekąska
13: obiad
15: przekąska
18: kolacja
20: przekąska

Ćwiczenia wraz z dietą:
 
trening siłowy: 3 razy w tygodniu
ćwiczenia kardio:pływanie, jazda na rowerze, bieganie lub szybkie. Trening 3 razy w  tygodniu przez minimum 30 minut

ćwiczenia mięśni brzucha: 2 razy w tygodniu. Zaleca się ich wykonywanie przed treningiem kardio a nie po nic 

Wskazówki w diecie:

– jedz 6 posiłków w ciągu dnia

– pij koktajle – zmiksowane chude mleko, niskotłuszczowy jogurt, białko serwatkowe, lód, owoce i inne smaczne rzeczy mogą zastąpić normalny posiłek i stać się pożywną przekąską

– pij dużo wody i unikaj alkoholu

nie licz kalorii – w przypadku tej diety, nie musisz liczyć kaloryczności zjadanych potraw, aby zachować albo poprawić swoje zdrowie i jednocześnie nie być wiecznie głodnym

raz w tygodniu możesz zjeść wszystko, na co masz ochotę

 

Dodaj komentarz

Do góry