Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2013-10-09 00:15
A  A  A

Dziwactwa biegacza i biegania na wesoło :)!

Dziwactwa biegacza i biegania na wesoło :)!

Biegacze to bardzo specyficzne środowisko. Każdy biegacz ma jakieś swoje specjalne cechy, nawyki lub dziwactwa, które tylko (chociaż nie zawsze) mogą zrozumieć inni biegacze. Jeśli jesteś biegaczem, możesz być w stanie ocenić lub odnieść się do niektórych z tych opisów. Nie ukrywam, że artykuł ten będzie trochę humorystyczny.

 

Wiesz, że jesteś biegaczem, kiedy…

 

  • Twoja pierwsza myśl, gdy patrzysz na tygodniową prognozę pogody to: „Kiedy będę mógł wyjść pobiegać w dobrych warunkach po moich trasach?”
  • W swoim stosie ubrań masz więcej tych do biegania niż do codziennego użytku. 
  • Straciłeś, lub tracisz paznokcia, a mimo wszystko mówisz innym ludziom, że nie jest źle.
  • Zaczynasz się śmiać, kiedy osoba, która nie biega zadaje Ci pytanie: „Więc jak długi jest ten Twój maraton”
  • W swojej szufladzie masz tak dużo medali i innego rodzaju pamiątek z biegów, ze nie wiesz co z nimi zrobić.
  • Masz osobno odłożone pieniądze na zaplanowane starty, wyścigi.
  • W Twoim dzienniczku treningowym zapisanych jest więcej kilometrów, niż pokonujesz swoim samochodem.
  • Ktoś zaprasza Cię na wesele, a Ty zamiast myśleć o zabawie myślisz czy nie będzie Ci ono kolidować z treningiem.
  • Nie wstydzisz się biegać w legginsach.
  • Do sprzedawców w lokalnym sklepie sportowym zwracasz się po imieniu.
  • Jesteś ciągle głodny.
  • Masz na komputerze coś związanego z bieganiem, np. tapeta, adres email itp.
  • Nosisz swój biegowy zegarek, nawet wtedy gdy nie jesteś na treningu.
  • Masz swoje buty biegowe niewiele ponad dwa miesiące, a już wiesz, że trzeba je zmienić na nowe.
  • Twój fizjoterapeuta rozpoznaje Cię po głosie w słuchawce telefonu.
  • Wiesz, gdzie jest kilometr we wszystkich kierunkach od Twoich drzwi.
  • Wiesz jak się poprawnie pisze i wymienia wszystkie systemy w Twoich butach.
  • W Twojej szufladzie jest więcej skarpet do biegania niż do codziennego użytku.
  • Bardziej cieszy Cię kupowanie ubrań i gadżetów do biegania niż tych, których używasz i w które ubierasz się na co dzień.
  • Gdy wybierasz się na wakacje pakujesz więcej rzeczy do biegania niż do użytku codziennego.
  • W swoim samochodzie zawsze masz dodatkowe skarpety i buty do biegania.
  • Twoja lista prezentów, które chcesz otrzymać na święta zaczyna się od pozycji związanej z bieganiem.
  • Kiedy nie widziałeś kogoś bardzo dawno, pierwsze pytanie jakie Ci zadaje to „Do jakiego wyścigu trenujesz teraz?”
  • Masz kilka szuflad przeznaczonych wyłącznie na rzeczy do biegania.
  • Jesteś podekscytowany, gdy listonosz przynosi nowy egzemplarz biegowej prenumeraty.
  • Twoje wpisy na FB lub Twitterze poświęcone są tematom biegowym.
  • Twoje najnowsze zdjęcia, to zdjęcia z wyścigów.
  • W swoim kalendarzu zawsze masz zaznaczone następne zawody.
  • Twoje treningi są często dłuższe niż droga jaką przebywasz do szkoły lub pracy.
  • Kiedy jedziesz samochodem i widzisz biegacza robisz się zazdrosny.
  • Jesteś zdenerwowany, gdy Twój GPS zbyt długo szuka satelity.
  • Twoje pierwsze pytanie u lekarza: ‘Kiedy będę mógł znów biegać?”
  • Wydajesz więcej pieniędzy na ubrania biegowe niż robocze lub wyjściowe.

Artykuł ten dla jednych może wydać się takim „nie na miejscu”, dla innych śmiesznym. Potraktujmy go jednak z przymrużeniem oka.

 

 Profesjonalny trening i dieta dostosowana do Twoich indywidualnych potrzeb - www.profi-dieta.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

Poniżej zestawiamy podobne z pozoru do siebie produkty. Prezentujemy lepsza lodówkę i lepszą spiżarnię w mieszkaniu biegacza. Jedz zdrowo i
2014-03-12 07:00
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499