Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-06-21 14:41
A  A  A

Hula Hop

Hula Hop

Już kilkanaście minut regularnych ćwiczeń z plastikową obręczą wyszczupli talię i biodra, a także korzystnie wpłynie na kręgosłup. A to wszystko dlatego, iż  aby utrzymać koło na wysokości talii, trzeba mocno napinać mięśniebrzucha, a te odzyskują sprężystość.

Hula hop aktywuje dużą grupę mięśni brzucha, talii, pośladków i ud.

Efekty ćwiczeń to m.in. zmniejszenie obwodu w talii, wyszczuplenie bioder, likwidacji tzw. boczków, wysmuklenie ud, brzucha.Ponadto uelastycznia skórę i spala tłuszcz.

Przede wszystkim trzeba wybrać właściwe hula hop. Plastikowe i lekkie kółko, które znamy z dziecięcych zabaw może nie dać zadowalających efektów. Najlepiej wybrać dość ciężkie koło (anionowe), najlepiej 1.5-2 kg z wypustkami (masażem).

Ćwiczymy 2 razy dziennie po 20 minut. Warto zacząć od kilku minut dziennie aby uniknąć ewentualnych siniaków, otarć, a potem stopniowo wydłużać kręcenie. Efekty najczęściej są widoczne po 2 tyg. oczywiście przy regularnym i sumiennym treningu, a także odpowiednią dietą. Zaletą ćwiczeń z hula hop jest to, że możesz trenować prawie wszędzie, oglądając telewizję czy słuchając muzyki.

Trening dla kobiet na mięśnie ud i pośladków!

Dzisiaj zajmiemy się jednym z podstawowych powodów, dla których Panie odwiedzają siłownie. Pierwszy powód to oczywiście chęć zrzucenia kilku kilogramó ...czytaj dalej »
Trening dla kobiet na mięśnie ud i pośladków!
2013-11-22

Jak zbudować masę mięśniową? Część I. TRENING

W poniższym tekście chciałbym poruszyć temat treningu w okresie budowania masy mięśniowej. ...czytaj dalej »
Jak zbudować masę mięśniową? Część I. TRENING
2013-11-03

LOW IMPACT AEROBICK - delikatna forma AEROBIKU!

LOW IMPACT AEROBICK to jedna z wielu form AEROBIKU, słynąca z mniejszej intensywności i przeznaczona dla osób mniej zaawansowanych. ...czytaj dalej »
LOW IMPACT AEROBICK - delikatna forma AEROBIKU!
2013-11-02
Powiązane artykuły
FAT BURNING - ciekawa forma aerobiku!

FAT BURNING - ciekawa forma aerobiku!

Istnieje kilka rodzajów aerobiku, a jedną z nich jest FAT BURNING!
2013-11-02 15:05
Wyjdź z hibernacji. Trenuj jesienią!

Wyjdź z hibernacji. Trenuj jesienią!

Wykorzystaj nasz prosty plan na jesienne przebudzenie i odzyskaj panowanie nad światem!
2013-10-26 17:04
AEROBIC DANCE – wyjątkowa forma aerobku!

AEROBIC DANCE – wyjątkowa forma aerobku!

AEROBIC DANCE to jedna z wielu form AEROBIKU, ciesząca się jednak największą popularnością i sympatią!
2013-09-28 15:57
TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM
2013-04-26 01:27
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

W poniższym artykule opisujemy i prezentujemy zestaw ćwiczeń na klatkę piersiową.
2013-03-20 19:11
Trening na STEPIE – idealny na spalanie kalorii !!!

Trening na STEPIE – idealny na spalanie kalorii !!!

Ćwiczenia na stepie są odmianą aerobiku, uprawianą z taką samą popularnością przez kobiety i mężczyzn.
2013-01-27 09:34
Rzeźbienie ciała za pomocą taśmy elastycznej!

Rzeźbienie ciała za pomocą taśmy elastycznej!

Jedni to nazywają taśmą treningową, inni gumą pilates. Przyrząd jest niebywale prosty, a przy tym niedrogi w zakupie. Firmy SPOKEY i LAUBR S
2013-01-09 12:00
Aerobik. Najpopularniejsza wśród pań forma aktywności

Aerobik. Najpopularniejsza wśród pań forma aktywności

Aerobikiem nazywamy zajęcia, najczęściej grupowe, polegające na wykonywaniu intensywnych ćwiczeń fizycznych w rytm muzyki. Aerobik jest pro
2012-12-16 13:41
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Zima jest dobrą porą by zacząć pracę nad własnymi niedoskonałościami i do wiosny nadrobić zaległości. Jeśli masz chudziutkie nogi i chciałby
2012-12-11 15:22
Recepta na piękny brzuch

Recepta na piękny brzuch

W poniższym tekście prezentujemy dziewięć ćwiczeń na brzuch, które z powodzeniem możesz wykonywać w domu, bez użycia jakiegokolwiek przyrząd
2012-11-22 08:20
Szerokie barki – ćwiczenia dla najtwardszych!

Szerokie barki – ćwiczenia dla najtwardszych!

Nie ma chyba na świecie mężczyzny któremu nie marzą się kuliste, szeroki barki. Partia ta oprócz tego, że często wzbudza zachwyt pań i zazdr
2012-11-21 15:22
Ćwiczenia na jędrny biust

Ćwiczenia na jędrny biust

Dla mężczyzn kształtne piersi są najczęściej obiektem erotycznym, dla kobiet jednak wygląd ich piersi stanowi nie lada problem i większość p
2012-11-20 09:42
Ćwiczenia gimnastyczne dla osób w starszym wieku

Ćwiczenia gimnastyczne dla osób w starszym wieku

Aktywność ruchowa osób starszych powinna oddziaływać na trzy podstawowe elementy: poprawiać wydolność tlenową (aerobową),wzmacniać siłę mięś
2012-09-17 12:42
CrossFit. Jak ćwiczyć?

CrossFit. Jak ćwiczyć?

Jak ćwiczyć CrossFit? Jakie ćwiczenia wykonywać? CrossFit jest tak uniwersalnym programem treningowym, że ćwiczyć można w zasadzie wszystko
2012-09-09 13:47
Ćwiczenia z guma PILATES

Ćwiczenia z guma PILATES

Elastyczna Taśma Pilates ma szerokie zastosowanie, służy do ćwiczeń Pilates i jogi, jest doskonała do treningów rozciągających i wzmacniają
2012-09-05 15:46
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499