Jesteś tutaj
Dom > Fitness > Hula Hop

Hula Hop

Już kilkanaście minut regularnych ćwiczeń z plastikową obręczą wyszczupli talię i biodra, a także korzystnie wpłynie na kręgosłup. A to wszystko dlatego, iż  aby utrzymać koło na wysokości talii, trzeba mocno napinać mięśniebrzucha, a te odzyskują sprężystość.

Hula hop aktywuje dużą grupę mięśni brzucha, talii, pośladków i ud.

Efekty ćwiczeń to m.in. zmniejszenie obwodu w talii, wyszczuplenie bioder, likwidacji tzw. boczków, wysmuklenie ud, brzucha.Ponadto uelastycznia skórę i spala tłuszcz.

Przede wszystkim trzeba wybrać właściwe hula hop. Plastikowe i lekkie kółko, które znamy z dziecięcych zabaw może nie dać zadowalających efektów. Najlepiej wybrać dość ciężkie koło (anionowe), najlepiej 1.5-2 kg z wypustkami (masażem).

Ćwiczymy 2 razy dziennie po 20 minut. Warto zacząć od kilku minut dziennie aby uniknąć ewentualnych siniaków, otarć, a potem stopniowo wydłużać kręcenie. Efekty najczęściej są widoczne po 2 tyg. oczywiście przy regularnym i sumiennym treningu, a także odpowiednią dietą. Zaletą ćwiczeń z hula hop jest to, że możesz trenować prawie wszędzie, oglądając telewizję czy słuchając muzyki.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry