Jesteś tutaj
Dom > Zdrowie > Jak mogę przyśpieszyć swój metabolizm?

Jak mogę przyśpieszyć swój metabolizm?

Oto 10 rad jak możesz przyśpieszyć swój metabolizm.

  1. Jedz wysokiej jakości śniadania, w tym błonnik i białko po przebudzeniu. To zmusza twoje  ciało do pracy natychmiast
  2. Jedz dużo owoców i warzyw. Enzymy trawienne w nich zawarte pomagają organizmowi w trawieniu pokarmów właściwie przez cały dzień. Zielone warzywa są szczególnie korzystne. Chlorofil (zielony pigment, który wykonuje fotosyntezę u roślin) pomaga pozbyć się ciału toksyn.
  3. Spozyj 1 grama białka na 1 kilogram masy mięśniowej dziennie. Więc jeśli  waga to 113 funtów, to należy spożyć 113 g białka. Serwatka jest idealna, ponieważ, s Twój organizm trawi ją szybko. Badania wykazują, że spożywanie dużej ilości  białka może przyspieszyć twój metabolizm na tyle, aby spalić dodatkowe 150 do 200 kalorii dziennie.
  4. Pij herbatę lub kawę.. Kofeina da twojemu metabolizmowi niesamowite przyśpieszenie. Picie zielonej herbaty jest ważnym narzędziem i katalizatorem do utraty wagi i przyspieszenia metabolizmu, zawiera silny przeciwutleniacz o nazwie galusan epigalokatechiny.
  5. Należy spożywać codziennie kompleks witamin B. B pomaga on organizmowi w metabolizowaniu białka, węglowodanów i tłuszczów, a także wspiera funkcję zdrowego układu nerwowego.
  6. Funt mięśni spala do 9 razy kalorii niż pół kilograma tłuszczu. Budowanie beztłuszczowej masy zwiększa tempo przemiany materii i pomaga spalić kalorie szybciej, nawet podczas odpoczynku! Regularny trening siłowy może zwiększyć tempa podstawowej przemiany o prawie 10 procent. Oznacza to, że jeśli ważysz 120 kilogramów, można spalić około 100 kalorii więcej  w dni wolne od treningu.
  7. Wykonywanie wysokiej intensywności treningu interwałowego. HIIT pomaga spalić tłuszcz w przyspieszonym tempie. Ze względu na intensywność, czapki sesję na 25 minut, max.
  8. Nie pij alkoholu badania dowiodły że osoby pijące alkohol mają skłonności do zjadania około 200kcal dodatkowo na dzień. Jeśli musisz się napić, trzymaj się wina które posiada tylko od 70 do 80 kalorii na lampkę.
  9. Nie pomijaj snu, osoby które śpią po kilka godzin mają problemy z przetwarzaniem węglowodanów
  10. Unikaj stresu! Hormon stresu, taki jak kortyzol, stymuluje komórki tłuszczowe głęboko w jamie brzusznej w celu zwiększenia wielkości, zachęcając organizm do magazynowania tłuszczu brzusznego. Te hormony mogą również wywołać apetyt, co prowadzi do przejadania się.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry