Jesteś tutaj
Dom > Odżywianie > Jak to jest z tymi owocami w diecie?

Jak to jest z tymi owocami w diecie?

Opowieść o wielkim i potężnym mieczu obosiecznym zwanym OWOCEM!

Jak to jest z tymi owocami?

– zdrowe?
– niezdrowe?

-potrzebne?
-zbędne?

Odpowiedz jest trudna, wiecie jaka? – ZALEŻY!

Większość owoców to ogromna baza witamin i minerałów NIEZBĘDNYCH dla funkcjonowania organizmu w zdrowiu. NIEZBĘDNYCH do walki z nowotworami, bakteriami, katarem, wrzodem żołądka czy wypadaniem włosów.

Witaminy i minerały są niezbędne. <- kropka

Smutną prawdą jest fakt dowiedziony naukowo, że dzisiejsze owoce mają dużo mniejszą zawartość witaminową i mineralną niż te z przed 20 lat. Dlaczego tak jest? – to proste. Żądza pieniądza.

No bo komu opłaca się hodować banana załóżmy 3 miesiące normalnie jeśli można je zmodyfikować i wyhodować takiego samego banana w miesiąc? A to, że ten banan jest prawie „pusty” już nikogo nie interesuje…

Prawda jest taka, że owoce są przeznaczone tylko dla ludzi metabolicznie zdrowych, o których w dzisiejszym świecie zatrutym cukrem jest – uwierzcie mi, na prawdę ciężko!

W owocach prócz minerałów znajduję się duża dawka cukru – glukozy i fruktozy. Cukry te – mogą być jak najbardziej przydatne i potrzebne, ale jednocześnie mogą stać się elementami cykającej na ludzkie zdrowie i życie BOMBY!

Jak powszechnie wiadomo przytyć najłatwiej jest od cukru! Więc nadmiar owoców w diecie przyczynia się do rozregulowania gospodarki cukrowej organizmu, zaburzeń osi Leptyna – Grelina (w przypadki fruktozy, która nie stymuluje greliny ) i w finale – nabierania kilogramów.

Diety owocowe wyrzućmy na starcie do śmietnika gdyż organizm nie przeżyje na samym cukrze i marnej ilości witamin i minerałów. Potrzebne mu są jeszcze różne rodzaje tłuszczy oraz niezbędne aminokwasy do budowy białek!

To kiedy te owoce może w końcu zjeść?!

-> Po intensywnym wysiłku – w celu odbudowania bazy glikogenu
-> W małych ilościach do posiłków – wymieszane z tłuszczami i białkami nie spowodują tak dużej aktywacji trzustki do produkcji insuliny.
-> Podczas wieczornego posiłku by załadować akumulatory na poranną jednostkę treningową

Autor: Diet Doctors
https://m.facebook.com/dietdoctorsclinic/
Do góry