Jesteś tutaj
Dom > Nowości > LAUBR. Drążek. Niezastąpiony w ćwiczeniach siłowych.

LAUBR. Drążek. Niezastąpiony w ćwiczeniach siłowych.

Regularne treningi oparte na podciąganiu się na drążku przynoszą wiele korzyści: zwiększają siłę i wytrzymałość mięśni grzbietu i ramion, nadają plecom kształt litery V i pozwalają wygrywać zakłady o to, kto zrobi więcej powtórzeń. Podciąganie to świetne ćwiczenie nie tylko na wytrenowanie pleców tak, by te przypominały literę „V”. Oprócz mięśnia najszerszego grzbietu, wzmacniasz też mięsnie naramienne i ramiona. Nie mówiąc już o powiększeniu własnego ego, kiedy udaje Ci się wejść do klubu „dwucyfrowców”. Jeśli usprawnisz się w tej formie ćwiczeń będziesz z siebie dumny, a w swoich kolegach wzbudzisz zazdrość. Poniższy program jest dla każdego – zarówno dla tych, którzy teraz podciągają się raz i… już, jak i dla tych, którzy chcą trafić do „Księgi Rekordów Guinnessa”.

 

Podchwyt czy nachwyt – jaka jest różnica?

Więcej razy podciągniesz się podchwytem – to pewne. Dlatego że w takim uchwycie mocno pracują silne bicepsy. Przy nachwycie większość pracy wykonuje już mięsień ramienny, który znajduje się pod bicepsem. Ponieważ jest on słabszy od bicepsa, podciąganie nachwytem jest trudniejsze. Powinieneś jednak stosować oba rodzaje uchwytu, by proporcjonalnie budować plecy i ramiona. Podciągaj się też w chwycie neutralnym (dłonie są skierowane do siebie).

Bij własne rekordy

Jan Łuka potrafi w ciągu godziny podciągnąć się na drążku podchwytem z łącznym obciążeniem dodatkowym o wadze 2,1 tony! Siłacz pobił rekord odnotowany w księdze Guinnessa, wykonując 25 podejść z zawieszonymi na pasie dodatkowymi 84 kilogramami (tyle, ile waży). Matt Bogdanowicz podciągnął się w ciągu godziny 522 razy (w seriach), a były komandos Alan Sharkany Jr. w ciągu 24 godzin uniósł brodę nad drążek 2101 razy.

Aby bić własne rekordy, stosuj 3 zasady:

Nie wyznaczaj celów. Nie zmuszaj się do wykonania konkretnej ilości powtórzeń. Dzięki temu nie zaznasz goryczy porażki i chętniej będziesz wracał do ćwiczenia.

Technika przede wszystkim. Jeśli nie możesz wykonać kolejnego powtórzenia, zrób je jedynie do połowy, ale staraj się wytrzymać w tej pozycji jeszcze 5-6 sekund.

Przerwy odpoczynkowe. Podciąganie zawsze wykonujesz do oporu, a to oznacza, że mięśnie pracują naprawdę ostro. Przerwy między seriami powinny być na tyle długie, by w każdej serii robić prawie taką samą ilość powtórzeń. Nie przesadzaj z częstością treningu. Wystarczy 3 razy w tygodniu.

 

Firma LAUBR SPORT specjalizująca się w tworzeniu sprzętu sportowego ma w swej ofercie ciekawą propozycję drążków do podciągania. Warto zaopatrzyć się w ten przyrząd i zamontować go sobie w futrynie drzwi. Regularne treningi na nim przyniosą Ci wiele korzyści i sprawią, że poczujesz się świetnie.

 

DRĄŻEK DO PODCIĄGANIA

Nr katalogowy: IR97713

EAN: 6935352110692

SPECYFIKACJA:

–                  chromowany drążek z lekką pianką pod uchwyt

–                  do zamontowania w futrynie drzwi

–                  regulacja szerokości 62 – 90 cm

ATUTY PRZYRZĄDU:

–                  można go kupić w przystępnej cenie

–                  zajmuje niewiele miejsca

–                  w prosty sposób można go zamontować w futrynie drzwi

–                  jest trwały, może udźwignąć duży ciężar

–                  ćwiczenie na nim przynosi wiele korzyści

 

Zachęcamy do pełnego zapoznania się z nową kolekcją LAUBR Sport, gdyż obok niezwykle przydatnego i funkcjonalnego drążka o którym mowa była powyżej, można w niej znaleźć ciekawe modele rowerków, orbitreków i hantli. Produkty marki LAUBR w atrakcyjnych cenach znajdują się na stronie: www.sportxtreme.pl. Gorąco polecamy ten sklep internetowy. Wiele artykułów na temat produktów firmy LAUBR Sport znajduje się na naszej stronie: www.bodyinfo.pl

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry