Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-09-27 13:41
A  A  A

Męskie ubrania do TRAILA. Asics.

Męskie ubrania do TRAILA. Asics.

Firma ASICS. W swojej tegorocznej jesienno – zimowej kolekcji tekstyliów, zaproponowała specjalną męską linię TRAIL, zawierającą odzież przystosowaną do biegania w terenie. Tzw. jogging trailowy wiąże się z wieloma kilometrami pokonywanymi bezdrożami leśnymi i górskimi. Dobrze jest zaopatrzyć się w ubrania sportowe spełniające wymagania najsurowszych warunków. W poniższym tekście polecamy trzy męskie produkty ASICSA linii TRAIL: M’s Trail SS Zip Top, M’s Trail LS ½ Zip oraz M’s Trail Knee Tight.

 

M’s Trail SS Zip Top

T-shirt z krótkim rękawem, występujący w kolorze turkusowo – morskim.

Właściwości:

Lekka, oddychająca tkanina z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Odblaski zapewniają 360 stopni widoczności. Koszulka zawiera siatkowe wstawki wentylacyjne pod pachami, dodatkowy tylny panel wentylacyjny o płaskim szwie zapobiegającym tarciu, boczne kieszenie kopertowe plus dodatkową kieszonkę na suwak ułatwiającą bezpieczne przechowywanie. Płaskie szwy redukując tarcie zapewniają dodatkowy komfort. Antypoślizgowe silikonowe nadruki na ramionach zwiększają ochronę.

Cechy:

Odblaskowe logo ASICS na klatce piersiowej i logo ASICS Trail Running na plecach.

Materiał:

 Norman fit, raglan, sleeve, half zip top.

Materiał 2:

100% Polyester, 150 gr/sgm

 

M’s Trail LS ½ Zip

Bluza z długim rękawem występująca w kolorze szaro platynowym z wstawkami turkusowymi.

Właściwości:

Elastyczna, wiatroszczelna, wodoodporna tkanina z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Odblaski zapewniają 360 stopni widoczności. Bluza zawiera siatkowe wstawki wentylacyjne pod pachami, dodatkowy tylny panel wentylacyjny o płaskim szwie zapobiegającym tarciu, boczne kieszenie kopertowe, dodatkową kieszonkę na suwak ułatwiającą bezpieczne przechowywanie oraz funkcjonalny otwór na kciuk w rękawie. Płaskie szwy redukując tarcie zapewniają dodatkowy komfort. Antypoślizgowe silikonowe nadruki na ramionach zwiększają ochronę.

Cechy:

Odblaskowe logo ASICS na klatce piersiowej i logo ASICS Trail Running na plecach.

Materiał:

 Norman fit, raglan, sleeve, half zip top.

Materiał 2:

100% Polyester.

 

M’s Trail Knee Tight

Getry za kolana występujące w kolorze szaro platynowym z wstawkami pomarańczowymi.

Właściwości:

Oddychająca tkanina z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Odblaski zapewniają 360 stopni widoczności. Getry zawierają siatkowe wstawki wentylacyjne za kolanem, dodatkowy tylny panel wentylacyjny, kieszeń kopertową plus dodatkową kieszonkę na suwak ułatwiającą bezpieczne przechowywanie. Płaskie szwy redukując tarcie zapewniają dodatkowy komfort.

Cechy:

Odblaskowe logo ASICS na udzie.

Materiał:

Tight fit ¾ lenght tight

Materiał 2:

90% Polyester, 10% Elasthane, 220 gr/sqm.

 

TRAIL jest specyficznym rodzajem joggingu, wymagającym twardego charakteru, dużej sprawności fizycznej, ale także specjalnego wyposażenia, dzięki któremu możliwym staje się znoszenie trudów treningu w lesie bądź w górach. W TRAILU biegacz zmuszony jest atakować liczne przeszkody, zakręty i podbiegi, omijać drzewa i krzaki, pokonywać powalone konary i przeskakiwać kałuże. Dlatego zaopatrzenie się w wymienione powyżej produkty może okazać się czymś niezwykle pomocnym. Dzięki odpowiedniej odzieży TRAIL nie będzie dla Ciebie katorgą, a czysta przyjemnością. Zapraszamy na stronę www.sportxtreme.pl, na której znaleźć można buty i odzież firmy ASICS.

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

Poniżej zestawiamy podobne z pozoru do siebie produkty. Prezentujemy lepsza lodówkę i lepszą spiżarnię w mieszkaniu biegacza. Jedz zdrowo i
2014-03-12 07:00
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499