Jesteś tutaj
Dom > Rekreacja > Nordic Walking…w wodzie!

Nordic Walking…w wodzie!

Specjalnie skonstruowane „kijki”

Kijki do treningu służą do pokonywania oporu jaki stawia nam woda. Dzięki specjalnie skonstruowanym kijkom (krótkie, wykonane ze specjalnego materiału wypornościowego kijki, a właściwie pałeczki) możemy wykonywać ruchy pełniejsze oraz mocniejsze, bez zamartwiania się o kontuzję. Nordic walking w wodzie korzysta z ruchów zaciągniętymi z aqua aerobiku tylko, że wykonywanych przy pomocy kijków.

Wodne korzyści

Taki trening w wodzie doskonale wpływa na mięśnie górnej części ciała. Jest to też dobra forma aktywności fizycznej dla osób z chorymi stawami. Dzięki oporowi, jaki stawia nam woda, spalimy więcej kalorii w tym samym czasie niż podczas treningu na lądzie.

Dodatkowo podczas ćwiczeń na nogi można zakładać opaski wypornościowe wykonywane z pianki, które wraz z kijkami zastępują tradycyjnie używane pasy, jednocześnie intensyfikując wysiłek fizyczny. Wodny Nordic Walking ujędrnia całe ciało i w znacznym stopniu pośladki. Rzeźbi klatkę piersiową, łydki, uda oraz brzuch.Dla kogo?

Przeznaczony jest dla wszystkich grup wiekowych bez względu na płeć, mogą ćwiczyć go również osoby nie potrafiące pływać, ponieważ zajęcia są prowadzone na niezbyt głębokiej wodzie. Mogą ćwiczyć go także osoby po urazach czy kontuzjach. Polecany także dla tych, którzy zmagają się z bólami kręgosłupa lub stawów, albo wykonują siedzący tryb pracy.

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry