Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-08-29 16:01
A  A  A

Popularne błędy osób początkujących

Popularne błędy osób początkujących

Błąd nr 1
Brak planu. Jeśli wybierasz się na siłownię po raz pierwszy warto ułożyć sobie plan działania.
Ustal ćwiczenia które chcesz wykonywać w trakcie wizyty na siłowni.

Błąd nr 2
Ćwiczenia bez rozgrzewki. Warto na początku każdego treningu poświęcić 15-20 minut na rozgrzewkę. Najlepszy będzie lekki trening cardio czyli szybki marsz na bieżni, jazda na rowerku czy orbitreku. W ten sposób chronisz mięśnie i ścięgna przed kontuzjami.

Błąd nr 3
Nie liczy jakość tylko ilość. nie prawda najważniejsza jest jakość i technika wykonywania danego ćwiczenia. Jeśli nie mamy czasu na wykonanie 20 ćwiczeń które sobie zaplanowaliśmy to wykonajmy tylko 15 ale bardzo dokładnie nie śpiesząc się a efekty będą lepsze niż po zrobieniu 20 ale niechlujnych.

Błąd nr 4
Często przez pierwszy tydzień czy nawet dwa dajemy z siebie 100% . A to błąd bo zakwasy i urazy mogą nas skutecznie zniechęcić do dalszego ćwiczenia. Ból mięśni możesz zminimalizować poprzez wykonanie na koniec treningu ćwiczeń rozciągających.

Błąd nr 5
Powtarzanie stale tego samego planu treningowego. Nasz organizm ma cudowną zdolność przyzwyczajania się do różnych warunków i tak samo jest gdy mówimy o mięśniach. Dlatego co jakiś czas warto zmienić plan treningowy żeby jego efekty były nadal widoczne.

Błąd nr 6
Picie zbyt małej ilości wody.Niestety nawet małe odwodnienie może zmniejszyć efekty naszego treningu. Mało wody = lżejszy trening. Więc zamiast wypić litr wody po treningu pij go małymi łyczkami w jego trakcie a unikniesz odwodnienia.

Trening siłowy - plan przykładowy. Część V. Podsumowanie

Najlepiej jeśli powyższy plan treningowy wykonywany jest przez okres 8 – 10 tygodni. ...czytaj dalej »
Trening siłowy - plan przykładowy. Część V. Podsumowanie
2015-02-22

Trening siłowy - plan przykładowy. Część IV

Trening wykonywany powinien być trzy razy w tygodniu. Każdego dnia jest to nieco inny trening. Identyczny trening powtarza się zatem raz w tygodniu. ...czytaj dalej »
Trening siłowy - plan przykładowy. Część IV
2015-02-22

Trening siłowy - plan przykładowy. Część III

Proponowany przez nas trening polega na tym, że na każdej sesji treningowej trenowane są wszystkie kolejne partie mięśniowe: klatka piersiwa, plecy, b ...czytaj dalej »
Trening siłowy - plan przykładowy. Część III
2015-02-21
Powiązane artykuły
Trening siłowy - plan przykładowy. Część II

Trening siłowy - plan przykładowy. Część II

Trening wykonywany powinien być trzy razy w tygodniu. Każdego dnia jest to nieco inny trening. Identyczny trening powtarza się zatem raz w t
2015-02-19 21:33
Trening siłowy - plan przykładowy. Część I

Trening siłowy - plan przykładowy. Część I

Poniższy tekst jest pierwszą częścią artykułu o treningu siłowym na wszystkie partie mięśniowe.
2015-02-18 21:08
Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część III. Trening siłowy dla kobiet

Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część III. Trening siłowy dla kobiet

Wszelkiego rodzaju ćwiczenia typu cardio uzupełnione być muszą porządnym treningiem siłowym!
2014-04-14 07:57
Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część II. Trening siłowy dla mężczyzn

Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część II. Trening siłowy dla mężczyzn

Poniżej prezentujemy ciekawy trening siłowy, zalecany w okresie redukcyjnym.
2014-04-13 17:33
5 ćwiczeń które dadzą ci siłę podczas biegu!

5 ćwiczeń które dadzą ci siłę podczas biegu!

Niezależnie czy biegamy 800 metrów czy 100 kilometrów na każdym dystansie potrzebny jest nam zapas mocy i siły, który kształtujemy po przez
2013-09-12 12:53
Treningowe last minute

Treningowe last minute

Poniżej prezentujemy czterotygodniowy program treningowy LAST MINUTE.
2013-06-23 09:24
Podbiegi - biegowy sadomasochizm

Podbiegi - biegowy sadomasochizm

Jesień i zima dla wielu z nas jest biegowym okresem, w którym kładziemy nacisk na kilometraż i poprawienie braków z poprzedniego sezonu.
2013-06-12 23:58
Forma na lato. Wypróbuj trening obwodowy!

Forma na lato. Wypróbuj trening obwodowy!

Poniżej prezentujemy ekspresowy trening obwodowy, który wykonywany regularnie 3 razy w tygodniu przez okres 5 tygodni powinien przynieść wid
2013-05-28 06:52
TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM

TRENING SPARTAKUSA z AKOPEM SZOSTKIEM
2013-04-26 01:27
Ćwiczenia na mięśnie grzbietu

Ćwiczenia na mięśnie grzbietu

W poniższym artykule opisujemy i prezentujemy zestaw ćwiczeń na mięśnie grzbietu (na plecy).
2013-03-24 11:10
Trening nóg dla zawodników sportów drużynowych

Trening nóg dla zawodników sportów drużynowych

Silne i wytrzymałe nogi są atutem każdego piłkarza, siatkarza, koszykarza, czy szczypiornisty. Osoby uprawiające wytrzymałościowe dyscypliny
2013-02-05 17:17
CrossFit. Trening Tabata dla początkujących

CrossFit. Trening Tabata dla początkujących

16-minutowy trening Tabata dla początkujących
2013-01-22 11:39
Trening pleców dla najtwardszych

Trening pleców dla najtwardszych

Szerokie plecy na których znakomicie leży modna koszula to marzenie chyba każdego mężczyzny. Plecom niestety trzeba poświęcić dość dużo czas
2013-01-08 18:56
Ćwiczenia na biceps i triceps

Ćwiczenia na biceps i triceps

Duży biceps jest marzeniem każdego faceta. Często właśnie chęć zwiększenia mięśni bicepsu jest bodźcem do rozpoczęcia treningu. W poniższym
2012-11-27 15:40
Świetna sylwetka osiągnięta w przyjemny sposób – orbitrek. LAUBR

Świetna sylwetka osiągnięta w przyjemny sposób – orbitrek. LAUBR

Firma LAUBR SPORT, która specjalizuje się w sprzęcie sportowym przygotowała w swojej nowej kolekcji dwa warte uwagi modele trenażerów elipty
2012-11-23 10:47
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499