Jesteś tutaj
Dom > Fitness > Poranna gimnastyka

Poranna gimnastyka

Poranną gimnastykę rozpocznij od porządnego przeciągnięcia się. Nabierz kilka głębokich oddechów dla dotlenienia organizmu. Najpierw powinno się wykonać delikatne ćwiczenia zaczynając od ruchów stawów obwodowych. Musimy pamiętać, że jakość naszego snu rzutuje na samopoczucie w ciągu całego dnia. Materac, na którym śpimy nie powinien być zbyt miękki, ani całkiem twardy. Unikamy przegrzania w nocy, nie ma wtedy szans na dobre samopoczucie. Nie kładziemy się do łóżka z pełnym brzuchem, wpływa to niekorzystnie na metabolizm.

Do treningu możemy włączyć: krążenia ramion w tył i w przód (po 20-30 razy), skręty tułowia (20 razy w każdą ze stron), unoszenie ugiętej nogi w górę (20 razy), unoszenie prostej nogi w górę (20 razy), skrętoskłony (skręt tułowia z równoczesnym skłonem tułowia. Z pozycji wyjściowej kierujemy prawą rękę do lewej nogi a następnie, odwrotnie), brzuszki.

Pamiętajmy, że ćwiczenia powinny być wykonywane powoli, bez gwałtownych ruchów. Warto poćwiczyć lekko już z samego rana, poranna gimnastyka wspaniale wpłynie na Twój organizm.

Wiemy, że aktywność fizyczna znacząco poprawia stan naszego zdrowia: obniża ryzyko wystąpienia chorób krążeniowych, obniża ciśnienie tętnicze, przyśpiesza przemianę materii, pomaga w redukcji tkanki tłuszczowej, poprawia samopoczucie.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry