Jesteś tutaj
Dom > Nowości > Rozmowa z dyrektorem handlowym dystrybutora marki FIVE SEASONS. Targi Sportowe – Kielce 2014

Rozmowa z dyrektorem handlowym dystrybutora marki FIVE SEASONS. Targi Sportowe – Kielce 2014

Wreszcie obiecane rozmowy!!! W lutym 2014 roku redakcja BODYINFO.PL obecna była na kieleckich TARGACH – SPORT-ZIMA. Przez cztery dni bacznie obserwowaliśmy wszystko to, co działo sie na tej najważniejszej w Polsce imprezie sportowo – outdoorowej. Obejrzeliśmy setki kolekcji, przyjrzeliśmy się tysiącom nowości wypuszczonych na rynek przez wszystkie największe sportowe marki świata, przeprowadziliśmy dziesiątki rozmów z przedstawicielami tychże marek. W kolejnych artykułach będziemy prezentować Wam najistotniejsze fragmenty tych rozmów, byście byli na bieżąco z wszystkim tym, co dzieje się w świecie sportowego i turystycznego asortymentu. Dzięki nam dowiecie się jako pierwsi o wszystkim co w nadchodzącym sezonie będzie modne, co funkcjonalne, co interesujące i co warte kupienia. Już dziś wrzucamy na portal pierwszy wywiad. Zachęcamy do lektury.

 

                                        

 

Poniższą rozmowę redaktor naczelna portalu www.bodyinfo.pl przeprowadziła z Panem Dariuszem Sokołowskim, dyrektorem handlowym firmy REKREACJA – wyłącznego na Polskę dystrybutora marki FIVE SEASONS.

 

                                     

 

 

Z Dariuszem Sokołowski rozmawia Magdalena Kutynia – redaktor naczelna BODYINFO.PL

 

 

1.Od jak dawna marka FIVE SEASONS jest w posiadaniu Państwa firmy REKREACJA?

Firma REKREACJA jest wyłącznym na cała Polskę dystrybutorem marki FIVE SESONS od końca zeszłego roku, czyli stosunkowo od niedawna. Sama zaś marka powstała w Szwecji i ma ponad 30-letnią tradycję.

 

2.Czym zajmuje się marka FIVE SEASONS?

Kolekcja odzieży FIVE SESONS dzieli się tematycznie na zimową i letnią. Zimowa ma dwie kategorie: narciarką i miejską. Letnia ma kilka kategorii: sporty wodne (głównie sztormiaki i sporty nad wodą), golf oraz odzież trekkingowo – turystyczna.

 

3.Czym wyróżnia się najnowsza kolekcja marki FIVE SEASONS?

Design skandynawski różni się zasadniczo od mody zachodnioeuropejskiej. Jest raczej surowy, jednokolorowy, stonowany, tradycyjny. Męska moda szwedzka nigdy nie jest krzykliwa, czy kolorowa. Taka też jest kolekcja marki FIVE SEASONS – raczej jednobarwna, ale z naciskiem na funkcjonalność. W przypadku linii damskiej jest już trochę inaczej – odzież dla pań jest bardziej barwna, nieco jaśniejsza i weselsza.

 

4.W jakim przedziale cenowym znajduje się Państwa marka i do jakiej pułki technologicznej przynależy?

Przedział cenowy naszej odzieży narciarskiej i snowboardowej mieści się gdzieś pomiędzy 4F, a The North Face. Nie są to bardzo tanie rzeczy, ale nie jest to również marka tylko dla najbogatszych. Parametry naszych ubrań są różne, bo mamy dość szeroką ofertę odzieży na różne zastosowania – od spaceru z psem po lesie, po intensywny wysiłek na szlaku z plecakiem lub na narciarskim stoku. Membrany PU o zakresie odprowadzania pary wodnej – od 3000 do maksymalnie 10 000g/m2/24h. Nasza odzież nie jest projektowana dla zawodowców. Chcemy trafić do przeciętnego użytkownika – głównie do aktywnych turystów. Stąd też ceny nie są wygórowane, a parametry wystarczają z zapasem „zwykłemu” użytkownikowi.

 

5.Czy to Wasza pierwsza wystawa na Targach Sportowych i Outdoorowych w Kielcach?

Tak. Z racji tego, że firma REKREACJA od niedawna zajmuje się marką FIVE SESONS, po raz pierwszy wystawiamy tą markę na kieleckich targach.

 

6.Jakie cele stawialiście sobie Państwo wystawiając się na tegorocznych targach w Kielcach?

Cele były dwa: biznesowy i wizerunkowy. Po pierwsze chcieliśmy pozyskać nowych partnerów handlowych, nawiązać współpracę z kolejnymi firmami. Po drugie chcieliśmy po prostu pokazać się szerszej publiczności z naszą marką i z naszą nową kolekcją odzieży.

 

7.Jak Pan ocenia tegoroczne targi?

Uważam, że targi nie są tak efektywne jak przypuszczaliśmy. Owszem, impreza jest ciekawa. Wiele się tu dzieje na scenie: pokazy mody, tańce. Jest tu wielu zwiedzających, oglądających. Możemy swobodnie zaprezentować całą kolekcję, ale finalne rozmowy kontraktowe odbywają się poza targami.

 

        

PRZEDSTAWICIELE MARKI FIVE SEASONS

 

 

Powyższym wywiadem otwieramy cykl rozmów przeprowadzonych z przedstawicielami rozmaitych marek sportowych. Wszystkie wywiady pochodzą z TARGÓW SPORTOWYCH I OUTDOOROWYCH-luty 2014. To tam redaktor naczelna portalu www.bodyinfo.pl wypytywała właściwe persony o wszystko to, co najciekawsze i najważniejsze w świecie: odzieży, butów, sprzętu i akcesoriów sportowych oraz turystyczno-trekkingowych. Odwiedzajcie naszą stronę!

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry