Jesteś tutaj
Dom > Nowości > Rozmowa z kierownikiem działu sprzedaży butów marki SALOMON. Targi Sportowe – Kielce 2014

Rozmowa z kierownikiem działu sprzedaży butów marki SALOMON. Targi Sportowe – Kielce 2014

Zgodnie z naszą obietnicą, w serwisie www.bodyinfo.pl prezentowane będą regularnie fragmenty rozmów, jakie redaktor naczelna naszego portalu przeprowadziła na kieleckich TARGACH SPORTOWYCH w lutym tego roku z przedstawicielami przeróżnych marek sportowych. Redakcja BODYINFO była obecna na imprezie KIELCE-SPORT-ZIMA i prześledziła uważnie wszystko to, co się tam działo.

Poprzednim artykułem otworzyliśmy cykl wywiadów poświęconych najświeższym kolekcjom największych na świecie marek. Redaktor naczelna przepytała solidnie  – na okoliczność targów – wszystkie ważne w świecie producentów sportowych persony. Wydobyła wiele cennych informacji, a wszystko to po to, by móc na bieżąco relacjonować Wam wszystko to, co w świecie odzieży, obuwia, sprzętu, gadżetów i akcesoriów sportowych się dzieje.

 


 

 W poniższym tekście prezentujemy wywiad z Panem Sebastianem Grzywoczem – menagerem handlowym butów marki SALOMON. Zapraszamy do lektury!

 

                                                                   

 

 

 

Z Sebastianem Grzywoczem rozmawia Magdalena Kutynia – redaktor naczelna BODYINFO.PL

 

 

Od jak dawna firma Amer Sport jest wyłącznym na całą Polskę dystrybutorem marki SALOMON?

Amer Sports to ogromna fińska firma, która ma w posiadaniu takie marki jak: SALOMON, ATOMIC, WILSON, SUUNTO, NIKITA i kilka innych. Amers Sports Poland jest wyłącznym na Polskę przedstawicielem tych marek. W 2006 roku marka SALOMON dołączyła również do tej grupy.

 

I w tym miejscu warto przybliżyć nieco historię marki: Historia firmy sięga roku 1947 i zaczyna się skromnym warsztatem otworzonym przez rodzinę Salomonów w Annecy we Francji. Początkowo warsztat produkuje raczej niewielkie ilości desek do nart, jednak wynalezienie przez Georga Salomona specjalistycznej maszyny (w 1952 roku) znacznie zwiększa produkcję. Kolejne lata dostarczają następnych patentów, jednak dotyczą one już budowy nart, a dokładnie wiązań. Jednak sporty zimowe to nie jedyne pole działań firmy, w 1992 Salomon wypuszcza na rynek solidne obuwie przeznaczone do wędrówek. Firma nie przestaje wprowadzać nowych rozwiązań – w 1995 roku na rynku pojawiają się narty Prolink z zewnętrzym systemem pochałania drgań. Po dwóch latach Salomon zostaje wykupiony przez Adidasa oraz przekształaca się tym samym w Adidas-Salomon SA. Nie ma to jednak dużego wpływu na dotychczasowy kierunek rozwoju firmy. Z kolejnymi latami oferta znacznie się powiększa i obejmuje kompletne wyposażenie snowboardzisty, rolki oraz specjalistyczne buty trekkingowe.
Dbałość o najwyższą jakość jest widoczna w „letniej” części oferty w postaci trwałego i komfortowego obuwia czy odzieży sportowej.

Od 2005 roku marka SALOMON  należy do fińskiej firmy Amer Sports.

Firmą córką fińskiej AMER SPORTS jest polska firma z Krakowa – AMERS SPORT POLAND – wyłączny na Polskę dystrybutor rozmaitych marek, w tym właśnie SALOMONA.

                                                                            

 

 

Czym zajmuje się marka SALOMON?

Marka SALOMON  zajmuje się kilkoma segmentami. Są to: narty zjazdowe i biegowe, buty narciarskie, sprzęt narciarski, skarpety trekkingowe i joggingowe, a poza tym buty do trail runningu, czyli to czym ja się zajmuję. SALOMON produkuje buty trailowe i miejsko trailowe.

 

 

I tutaj warto dodać, że cała bogata kolekcja SALOMONA dzieli się na kilka linii:

–         S-LAB– Zaprojektowane we współpracy ze światowej klasy zawodnikami teamu Salomon, buty trail running z linii s-lab zapewniają najwyższą efektywność bez zbędnych kompromisów.

–         MOUNTAIN TRAILGwarantując niezwykłą zwinność oraz solidną ochronę i przyczepność, buty te zapewniają pewność przemieszczania się na trudnych, górskich szlakach.

–         CITY TRAILAmortyzacja, przetaczanie i wybicie – jak w butach do biegania po asfalcie – uzupełnione przez solidną przyczepność na każdej nawierzchni oraz ochronę, umożliwiają realizowanie różnorodnego treningu.

–         RELAXOdpoczynek, regeneracja lub, po prostu, miłe spędzanie czasu w stylowym, miękko wyściełanym obuwiu zaprojektowanym tak, aby maksymalnie zrelaksować twoje stopy.

      PRZYKŁADOWE MODELE 

 

 

 

Co wyróżnia najnowszą kolekcję zimową butów do biegania marki SALOMON?

Nowa kolekcja to przede wszystkim nowy, bardzo interesujący, wyróżniający się design. Ciekawa kolorystyka, odważne kolory i charakterystyczny wygląd butów. Te elementy cechują najświeższą kolekcję 2014.

 

 

Jakie technologie wyróżniają buty SALOMONA i decydują o tym, że buty tej marki są lepsze od butów innych marek?

Mamy kilka kluczowych technologii opatentowanych przez SALOMONA. Systemy te zastosowane są tylko i wyłącznie w naszych butach i sprawiają, że to nasze buty są wyjątkowe. Wymienię kilka z nich:

SYSTEM SZNUROWANIA – Szybka sznurówka (quicklace) – To uznany system sznurowania firmy Salomon. Jedno pociągnięcie kewlarowej sznurówki umożliwia szybkie i precyzyjne dopasowanie buta.

CONTAGRIP – Czyli tzw.: Contagrip Salomon. Wykonana nawet z 20 różnych gatunków gumy jest wytrzymała, komfortowa i bezpieczna. Zapobiega ślizganiu się, ułatwia odprowadzanie kamyków czy błota i niemalże całkowicie niweluje punktowe naciski.

SENSIFIT – To system wewnętrzny buta gwarantujący komfort podczas zbiegania z góry. Utrzymuje on linię stopy w jednym miejscu, gwarantuje prawidłowe obejmowanie tak, aby zapewnić odpowiedni luz w czubku buta i dopasowanie w obrębie śródstopia i pięty.

 

 

I tu warto temat rozszerzyć:

SYSTEM SZNUROWANIA – Szybka sznurówka (quickace) – Ma na celu sprawić, by wiązanie było błyskawiczne, funkcjonalne i trwałe. Ma to wpływ na wygodę ubierania butów i komfort ich urzytkowania.

CONTAGRIPContagrip Salomon – innowacyjna podeszwa, która zapewnia doskonałą amortyzację, co wpływa na całkowite niwelowanie uczucia nacisku na piętę podczas długiego wykorzystywania butów.

Wykonana nawet z 20 różnych gatunków gumy jest wytrzymała, komfortowa i bezpieczna. Zapobiega ślizganiu się, ułatwia odprowadzanie kamyków czy błota i niemalże całkowicie niweluje punktowe naciski. Dodatkowo, wykonana została z trzech warstw, z których każda odpowiada za maksymalizację komfortu i bezpieczeństwa użytkownika: warstwa zewnętrzna, która ma bezpośredni kontakt z podłożem, warstwa środkowa, która odpowiada za amortyzację i stabilizację oraz wewnętrzna, która ma bezpośredni kontakt z wkładką i stopami.

Dodatkowo jej konstrukcja wspomaga stabilizację na zróżnicowanym podłożu (stopa jest w miejscu, gdy podeszwa się przechyla) oraz poprawia dynamikę marszu. Zróżnicowana konstrukcja bieżnika, oparta na opatentowanej przez Salomon technologii Contagrip, powoduje iż podeszwa zachowuje się idealnie na każdym etapie kroku.

SENSIFIT – system wewnętrzny buta gwarantujący komfort podczas zbiegania z góry. Utrzymuje on linię stopy w jednym miejscu, gwarantuje prawidłowe obejmowanie tak, aby zapewnić odpowiedni luz w czubku buta i dopasowanie w obrębie śródstopia i pięty.

 

         SYSTEMY  

 

          SZYBKA SZNURÓWKA I CONTAGRIP

 

                                         

 

 

 

 

Jakie cele stawiacie sobie Państwo wystawiając się na tegorocznych Targach Sportowych i Outdoorowych w Kielcach? Czy są to cele strategiczne jak pozyskiwanie kontrahentów, czy bardziej wizerukowe, jak po prostu podkreślenie swoją obecnością swojej silnej pozycji na rynku?

Cele jakie sobie stawiamy mają charakter bardziej handlowy aniżeli wizerunkowy. Na targach prezentujemy naszym kontrahentom zajawki najnowszej kolekcji i prowadzimy rozmowy handlowe, które niekoniecznie tu na miejscu są finalizowane, ale są tu prowadzone. Celów stricte wizerunkowych nie musimy sobie stawiać bo marka SALOMON jest bardzo rozpoznawalna.

 

 

W jaki sposób zatem państwo reklamujecie się?

Salomon jest sponsorem trzech wielkich imprez trailowych oraz wielu amatorskich biegów. Czołowi polscy biegacze trailowi biegaja własnie w butach marki SALOMON. Fakt ten jest najlepszą rekomendacją naszej marki.

 

 

Jakie imprezy biegowe współorganizmuje marka SALOMON?

Te trzy wielkie imprezy trailowe to: Po pierwsze -WYSOKOGÓRSKI BIEG IMIENIA FRANCISZKA MARDUŁY, a w tym roku przy okazji były to jednocześnie II MISTRZOSTWA POLSKI W BIEGACH WYSOKOGÓRSKICH (SKYRUNNING). Po drugie – MARATON GÓR STOŁOWYCH, w tym roku już czwarta edycja. Po trzecie – DOLNOŚLĄSKI FESTIWAL BIEGÓW GÓRSKICH. Marka SALOMON sponsoruje wszystkie te imprezy, przy czym wszyscy czołowi zawodnicy tych imprez biegają od lat w butach SALOMONA.

 

 

Otwórz poniższy link i dowiedz się więcej na temat imprez biegowych sponsorowanych przez SALOMONA:

http://trailrunning.pl/zawody-2013/

 

                                                 

 

 

 

Jak ocenia Pan tegoroczne kieleckie Targi Sportowe i Outdoorowe?

Tegoroczne targi oceniam bardzo pozytywnie. Mamy bardzo dużo pracy bo wiele się tu dzieje. Fajna atmosfera, wiele ludzi, no i przede wszystkim wiele ciekawych rozmów o butach trail runningowych marki SALOMON.

  

I w tym miejscu jeszcze kilka zdań o firmie będącej dystrybutorem SALOMONA. Otóż AMER SPORTS POLAND Sp. z.o.o to polska filia grupy AMER SPORTS – światowego lidera w branży produktów sportowych. AMER SPORTS POLAND na polskim rynku odpowiada za dystrybucję marek SALOMON – producenta odzieży, obuwia oraz sprzętu narciarskiego i snowboardowego, SUUNTO – fińskiej marki zegarków znanych na całym świecie entuzjastom sportów outdoorowych, ATOMIC – austriackiego producenta sprzętu narciarskiego,  WILSON – światowego lidera w produkcji piłek i sprzętu sportowego… Dyscypliny WILSONA to: tenis, baseball, futbol amerykański, golf, koszykówka, softball, badminton i squash oraz kilku innych marek.

 

    

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry