Jesteś tutaj
Dom > Nowości > Rozmowa z przedstawicielami marki LIFE FITNESS. Targi Fitnessowe – WARSZAWA 2014

Rozmowa z przedstawicielami marki LIFE FITNESS. Targi Fitnessowe – WARSZAWA 2014

Poniższy wywiad publikujemy w ramach cyklu rozmów przeprowadzonych na warszawskich Targach FITNESS & WELLNES, które odbyły się na początku października tego roku w Centrum EXPO XXI. Nasza redakcja była obecna na tej imprezie, a redaktor naczelna naszego portalu przeprowadziła szereg rozmów z przedstawicielami najważniejszych w tej branży firm. Co kilka dni publikujemy na łamach www.bodyinfo.pl kolejny wywiad.

Poniżej przeczytać możecie rozmowę z przedstawicielami firmy TOP GYM – wyłącznego na całą Polskę dystrybutora marki LIFE FITNESS.

 

 

 

Połtora roku temu, będąc na Targach: KIELCE-SPORT-ZIMA 2013, mieliśmy już okazję rozmawiać z przedstawicielem tej marki. Byliśmy wówczas zafascynowani technologiami wprowadzonymi do urządzeń LIFE FITNESS. Interaktywna konsola wywarła na nas kolosalne wrażenie. 

http://www.bodyinfo.pl/targi-sportowe-kielce-2013-marka-life-fitness-rozmowa-z-dyrektorem-sprzedazy-firmy-top-gim.a1838

Sprzęt marki LIFE FITNESS z sezonu na sezon jest unowocześniany, a wszelkie technologie rewolucjonizowane. Jaka jest dziś pozycja tej marki na rynku sprzętu fitness? Będąc na targach FIWE w Warszawie zapytaliśmy o to właściwe osoby: rzeczniczkę firmy i dyrektora handlowego.

Zapraszamy do lektury najświeższego wywiadu dotyczącego urządzeń marki LIFE FITNESS.

 

 

 

 

Wywiadu udzielili: Pani Magdalena Nelke – specjalistka od spraw PR oraz Pan Jarosław Piela – dyrektor sprzedaży firmy TOP GYM.

 

 

 

Co wyjątkowego ma sobie sprzęt marki LIFE FITNESS, że warto tak dużo za niego zapłacić? Ja nie mam wątpliwości, że jest to jedna z najlepszych marek na świecie, ale jest też bez wątpienia marką najdroższą. Stąd moje pytanie: Co wpływa na tą cenę? Dlaczego warto tyle zapłacić?

Magdalena Nelke: Decyduje o tym przede wszystkim technologia, a więc określone przemyślane i nowatorskie rozwiązania, biomechanika ruchu oraz niesamowity funkcjonalny design. Nasz sprzęt jest wizualnie bardzo atrakcyjny, a przy tym niezawodny i wytrzymały.

 

 

Czyli technologia plus biomechanika plus design są warte 60 000 zł?

Magdalena Nelke: Tak, dodajmy do tego funkcjonalność, poza tym utrwaliło się od lat przekonanie, że gdy słyszysz Life Fitness, myślisz…bieżnia. Amerykański producent Life Fitness to pionier w dziedzinie wdrażania nowatorskich technologii do maszyn fitness.

 

 

Co charakteryzuje zaprezentowany tu zestaw sprzętu LIFE FITNESS? Bo rozumiem, że wystawiliście tu Państwo wybrane modele sprzętu, na które chcecie zwrócić szczególną uwagę.

Magdalena Nelke: Przede wszystkim mamy w ofercie dwa rodzaje naszego sprzętu – profesjonalny do klubów fitness i do użytku domowego. Tu wystawiliśmy tą drugą ze względu na specyfikę targów. Sprzęt przeznaczony do klubów fitness obejmuje wiele linii cardio i siłowych. W przypadku maszyn cardio najbardziej zaawansowana i najdroższa to linia Elevation  z konsolą DISCOVER SE. Ta konsola o funkcjonalności tabletu posiada liczne funkcje niezwykle przydatne dla użytkownika, trenera, ale też menedżera klubu. Co do maszyn siłowych, pokazaliśmy kilka maszyn z najnowszej linii Insignia oraz Hammer Strength Select, a także Synrgy BluSky – konstrukcję do wszechstronnego treningu na świeżym powietrzu.

 

 

Proszę opowiedzieć coś więcej na temat tej kultowej bieżni, która ma interaktywną konsolę, wirtualne kursy, możliwość połączenia się z innymi urządzeniami i której cena katalogowa wynosi 60 tysięcy złotych.

Magdalena Nelke: Na której został pobity rekord Polski…

 

 

Rekord Polski w czym?

Magdalena Nelke: Była to próba pobicia rekordu Guinessa,w listopadzie ubiegłego roku, której byliśmy głównym sponsorem. Skończyło się na  pobiciu  rekordu Polski w biegu na bieżni mechancznej – 744 km. Ultramaratończyk  Krzysztof Tumko w klubie Sporting Leszno w ciągu 7 dni przebiegł ten dystans właśnie na bieżni Life Fitness Elevation Discover SE.

 

 

A proszę coś opowiedzieć o tych sławnych technologiach zastosowanych w sprzęcie LIFE FITNESS.

Jarosław Piela:  Swobodny dostęp do Internetu – możemy surfować, sprawdzić pocztę, wejść na Facebooka, ale też na naszą aplikację LFconnect, która jest przydatna i trenerowi i menedżerowi klubu i serwisowi. Jeżeli klient wyrazi taka zgodę możemy sprawdzić na odległość w naszej siedzibie co nie tak jest z daną bieżnią, jeśli z bieżnią zacznie się coś dziać. Dzięki tej aplikacji menedżer klubu może np., sprawdzić, które bieżnie lub inne maszyny cardio są najczęściej używane – dzięki tej wiedzy może je przestawiać by zapewnić równomierną eksploatację. Jest też możliwość ustawienia ich by pracowały w określonych godzinach, po upływie tego czasu maszyny same się wyłączą. Jest to znaczne udogodnienie dla właścicieli klubów, a dane same się aktualizują.

Magdalena Nelke:  Jeżeli zaś chodzi o zalety naszych maszyn cardio z punktu widzenia użytkownika, to posiadają np. wirtualne kursy Lifescape – czyli: biegniemy na bieżni lub jedziemy na rowerze, lub ćwiczymy na trenażerze i mamy przed sobą widoki najpiękniejszych miejsc na świecie. Wizualizacja jest zintegrowana z bieżnią. Jak damy szybciej to obraz przyśpieszy, a bieżnia szybciej pojedzie. Jak ustawimy sobie pod górkę to trasa przebiega pod górkę i bieżnia sama się podnosi.

Jarosław Piela:  Tak naprawdę, w tych licznych dodatkach, niektórzy powiedzieliby „gadżetach” – chodzi o to by dodatkowo zmotywować użytkowników i uatrakcyjnić trening. I to naprawdę działa. Konsole Discover są kompatybilne z urządzeniami Apple i Android, tak więc cały czas można monitorować swoje postępy, planować treningi, konsultować to z trenerem personalnym, dzielić się ze znajomymi na portalach społecznościowych itp. Poza tym współpracują też z wieloma aplikacjami fitness, nie tylko nasza własną LFconnect.

 

 

Proszę mi powiedzieć, czy te wszystkie innowacyjne rozwiązania technologiczne o których Państwo opowiadacie występują tylko w Państwa sprzęcie, tylko w produktach Państwa marki? Rozumiem, że nie ma opcji, że konkurencja coś takiego też ma?

Magdalena Nelke: Tak dokładnie. Life Fitness to amerykański producent sprzętu treningowego, który inwestuje miliony dolarów we własne laboratoria i patenty, znany z wykorzystywania najnowszych technologii.

 

 

A przynajmniej nie pod tą dokładnie nazwą. Bo jak się domyślam opatentowana jest nazwa jakiegoś systemu, ale sam system może u innej marki wystąpić pod inna nazwą?

Jarosław Piela: U konkurencji mogą wystąpić inne rozwiązania technologiczne. Może jakieś podobne. Teraz generalnie panuje taki trend na wprowadzanie pakietu entertainment czyli łączenie treningu z rozrywką. Różne firmy mają różne rozwiązania. Nasza firma ma swoje.

 

 

Czy uważacie się Państwo za pioniera i lidera tej branży?

Jarosław Piela: Zdecydowanie tak.

 

 

A jaką markę uważacie Państwo za swoją największa konkurencję?

Magdalena Nelke: Motto naszej firmy to: „robimy swoje”. Patrząc przez pryzmat liczb i danych, mamy na koncie najwięcej obiektów wyposażonych całkowicie i częściowo w urządzenia Life Fitness. Mamy też najlepiej rozbudowane zaplecze techniczno-serwisowe w Polsce, to niezwykle ważne. Poza tym oferujemy też szkolenia dla trenerów i menedżerów pod egidą Life Fitness Academy – co z pewnością nas wyróżnia na rynku. Poza tym dbamy o naszych klientów, doradzamy im na każdym kroku, jeśli zachodzi taka potrzeba.

 

 

Czym jest HAMMER STRENGTH?

Jarosław Piela: Jest to coś jakby podlinia w marce LIFE FITNESS, a konkretnie tak zwana STREFA WOLNYCH CIĘŻARÓW. HAMMER zajmuje się produkcją ławeczek do ćwiczeń, stojaków do wolnych ciężarów, a także hantli i obciążeń oraz maszyn. W USA, gdzie marka LIFE FITNESS jest niesamowicie rozpoznawalna – to generalnie jest marka amerykańska – słowo „HAMMER” funkcjonuje już jako synonim słowa „wolne ciężary”. Działa to na takiej zasadzie, jak to, że klient wchodzi do sklepu po jakieś „adidasy” i wychodzi w NIKE’ach. Na amerykańskich siłowniach mówi się: „Idę na Hammera”, co znaczy tyle co „Idę poćwiczyć ciężarami”. Ale Hammer Strength posiada wiele linii urządzeń siłowych – generalnie kojarzony jest z profesjonalnym treningiem siłowym. Wiele drużyn sportowych na całym świecie na nim trenuje – NBA, NFL, NHL, wojsko,  FBI itd.

 

 

I jak rozumiem wyłącznym na Polskę dystrybutorem marki LIFE FITNESS i podlinii HAMMER STREGHT jest firma TOP-GYM?

Magdalena Nelke: Dokładnie tak. Warto dodać, że powstaje coraz więcej Oficjalnych Ośrodków Treningowych Hammer Strentgh w Polsce (wpisanych na listę na stronie Hammer Strength). Obecnie działa ich pięć: Fitness Klub Trzy Korony w Nowym Sączu, Centrum Formy w Dąbrowie Górniczej, Grępielnia Fitness Club w Bielsku-Białej, Fitness 4 You w Stargardzie Szczecińskim oraz F1 Fitness Strength w Opolu.

 

 

Jak Państwo oceniacie targi warszawskie FIWE?

Magdalena Nelke: Trudno nam powiedzieć bo wszystko co się tu dzieje porównujemy do poznańskich targów FIT – EXPO. Targi w Poznaniu to od lat jedyna i największa tego typu impreza w Polsce. Ale tu atmosfera też nam się podoba. Zaczyna się robić ruch…, tak więc zobaczymy…

 

 

 

 

Z Magdaleną Nelke i Jarosławem Pielą rozmawiała Magdalena Kutynia – redaktor naczelna portalu: www.bodyinfo.pl

 

Tak prezentuje sie sprzęt marki LIFE FITNESS:

 

 

 

 

 

 

Już wkrótce na łamach naszych portali: www.bodyinfo.pl oraz www.muscleinfo.pl ukażą się kolejne wywiady przedstawicielami światowych marek fitness. Bądźcie z nami, a dowiecie sie wszystkiego na temat urządzeń treningowych, sprzętu sportowego oraz odżywek i suplementów diety.

 

Pamiętajcie, że jesteśmy zawsze tam, gdzie coś się dzieje; rozmawiamy zawsze z Tymi, którzy wiedzą najwięcej; informujemy Was najsprawniej, najefektowniej i najszybciej…

A wszystko to poto by służyć Wam – miłośnikom sportu rekreacji i aktywnego trybu życia.

Pozdrawiamy!

Redakcja portali: www.bodyinfo  i www.muscleinfo.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry