Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2014-04-14 07:57
A  A  A

Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część III. Trening siłowy dla kobiet

Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część III. Trening siłowy dla kobiet

Podstawą każdego treningu redukującego tkankę tłuszczową są aeroby, czyli tzw. trening CARDIO. Panie doskonale wiedzą co to znaczy…: dużo orbitreka, dużo rowerka, dużo biegania lub intensywne zajęcia grupowe, jak: aerobik, zumba, step. Dzięki tego rodzaju wysiłkowi tlenowemu spalić można pokaźną ilość kalorii. Na tego typu ćwiczeniach poprzestać jednak w okresie redukcyjnym nie powinno się. Wszelkiego rodzaju ćwiczenia typu cardio uzupełnione być muszą porządnym treningiem siłowym! Co daje paniom taki trening? Po pierwsze modeluje mięśnie, kształtuje je by były jędrne, gładki i ładnie wyrzeźbione. Po drugie, miejcie świadomość tego, że kilogram mięśnia spala kalorie 10 razy szybciej, niż kilogram tłuszczu, dlatego warto wzmacniać mięśnie.

 

Program treningowy dla kobiet:

 

TRENING DZIELONY 3 – DNIOWY:

 

I Dzień: uda, łydki

II Dzień: klatka piersiowa, barki, biceps, abs

III Dzień: plecy, biceps, łydki

 

 

 

UDA

  1. Przysiady – 4x 10-15
  2. Wykroki – 4x 10-15
  3. Sissy-Przysiady – 3x 15-20
  4. Uginanie nóg – 4x 8-10
  5. Unoszenie bioder leżąc – 3x 12-15

 

 

 

ŁYDKI

  1. „Ośle wspięcia” – 4x 8-12
  2. Wspięcia na palce siedząc – 4x 15-20

 

 

 

KLATKA

  1. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej -  4x 10-12
  2. Rozpiętki sztangielkami – 4x 12-15

 

 

 

BARKI

  1. Unoszenie sztangielek bokiem w górę – 4x10-12
  2. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia – 4x 10-12

 

 

TRICEPS

  1. Ściąganie linek na atlasie - 3x 10-12
  2. Podnoszenie sztangielek za głowę – 3x 10-12

 

 

BRZUCH

  1. Brzuszki tradycyjne – 4x 20-30
  2. Unoszenie nóg w leżeniu – 4x 20-30

 

 

PLECY

  1. Ściąganie linek wyciągu górnego do klatki – 4x 10-12
  2. Unoszenie ciężaru na wioślarzu – 4x 10-12
  3. Skłony ze sztangą na barkach – 3x 12-15

 

 

 

BICEPS

  1. Unoszenie sztangi stojąc - 4x 8-12
  2. Unoszenie sztangielki w oparciu o kolano – 4x8-12

 

 

 

 

Ćwiczenia metaboliczne na utrzymanie mięśni wykonywane 3 lub 4 razy w tygodniu mogą skutecznie pomóc w osiągnięciu porządanego kształtu ciała!!! Najlepsze efekty daje połaczenie treningu aerobowego z wydajnym treningiem siłowym (na wszystkie partie mięśni). Dobrze jest też stosowac do tego odpowiednia dietę, ale o tym opowiemy innym razem w jednym z następnych artykułów.

 

Trening siłowy - plan przykładowy. Część V. Podsumowanie

Najlepiej jeśli powyższy plan treningowy wykonywany jest przez okres 8 – 10 tygodni. ...czytaj dalej »
Trening siłowy - plan przykładowy. Część V. Podsumowanie
2015-02-22

Trening siłowy - plan przykładowy. Część IV

Trening wykonywany powinien być trzy razy w tygodniu. Każdego dnia jest to nieco inny trening. Identyczny trening powtarza się zatem raz w tygodniu. ...czytaj dalej »
Trening siłowy - plan przykładowy. Część IV
2015-02-22

Trening siłowy - plan przykładowy. Część III

Proponowany przez nas trening polega na tym, że na każdej sesji treningowej trenowane są wszystkie kolejne partie mięśniowe: klatka piersiwa, plecy, b ...czytaj dalej »
Trening siłowy - plan przykładowy. Część III
2015-02-21
Powiązane artykuły
Trening siłowy - plan przykładowy. Część II

Trening siłowy - plan przykładowy. Część II

Trening wykonywany powinien być trzy razy w tygodniu. Każdego dnia jest to nieco inny trening. Identyczny trening powtarza się zatem raz w t
2015-02-19 21:33
Trening siłowy - plan przykładowy. Część I

Trening siłowy - plan przykładowy. Część I

Poniższy tekst jest pierwszą częścią artykułu o treningu siłowym na wszystkie partie mięśniowe.
2015-02-18 21:08
Spalacze tłuszczu A-Z

Spalacze tłuszczu A-Z

Czyli jak dobrze i prawidłowo wybrać odpowiedni reduktor tłuszczu
2014-06-11 01:15
Redukcja tkanki tłuszczowej. Jak skonstruować dietę?

Redukcja tkanki tłuszczowej. Jak skonstruować dietę?

Poniższy tekst dotyczy odżywiania w okresie "redukcyjnym".
2014-05-06 19:59
Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część II. Trening siłowy dla mężczyzn

Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część II. Trening siłowy dla mężczyzn

Poniżej prezentujemy ciekawy trening siłowy, zalecany w okresie redukcyjnym.
2014-04-13 17:33
Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część I. Cardio

Spalanie tłuszczu – metody treningu. Część I. Cardio

Chcąc wybrać najlepszy trening redukujący tkankę tłuszczową, powinniśmy zadać sobie następujące pytania: Co należy zrobić? Kiedy? Jak długo
2014-04-12 20:00
Trening dla kobiet na mięśnie ud i pośladków!

Trening dla kobiet na mięśnie ud i pośladków!

Dzisiaj zajmiemy się jednym z podstawowych powodów, dla których Panie odwiedzają siłownie. Pierwszy powód to oczywiście chęć zrzucenia kilku
2013-11-22 08:19
Jak osiągnąć rzeźbę? Część III. SUPLEMENTACJA

Jak osiągnąć rzeźbę? Część III. SUPLEMENTACJA

W okresie redukcyjnym suplementy diety odgrywają bardzo ważną rolę.
2013-11-07 13:22
Jak osiągnąć rzeźbę? Część II. TRENING

Jak osiągnąć rzeźbę? Część II. TRENING

Poniższy tekst jest drugą częścią artykułu pt.: „Jak osiągnąć rzeźbę?”. Traktować będzie o treningu w okresie redukcyjnym.
2013-11-06 20:53
Jak osiągnąć rzeźbę? Część I. DIETA

Jak osiągnąć rzeźbę? Część I. DIETA

Poniższy tekst jest pierwszą częścią cyklu artykułów o rzeźbieniu sylwetki czyli o tzw. redukcji. Traktować będzie o odżywianiu w okresie tz
2013-11-06 19:57
Odchudzamy się, czyli jak skutecznie zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej?

Odchudzamy się, czyli jak skutecznie zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej?

Osoby z tendencją do tycia muszą na bieżąco spalać kalorie, a najlepiej jest robić to poprzez aktywność fizyczną.
2013-11-05 20:25
Sportowe diety. Część III. Gubimy kilogramy!

Sportowe diety. Część III. Gubimy kilogramy!

Każdy cel wymaga innego rodzaju treningu. Każdy trening powinien być wzmocniony odpowiednią dietą. Przeczytaj ten tekst i nie pompuj bez sen
2013-10-29 07:19
Treningowe last minute

Treningowe last minute

Poniżej prezentujemy czterotygodniowy program treningowy LAST MINUTE.
2013-06-23 09:24
Forma na lato. Wypróbuj trening obwodowy!

Forma na lato. Wypróbuj trening obwodowy!

Poniżej prezentujemy ekspresowy trening obwodowy, który wykonywany regularnie 3 razy w tygodniu przez okres 5 tygodni powinien przynieść wid
2013-05-28 06:52
5 treningów zmiatających tłuszcz dla Kobiet

5 treningów zmiatających tłuszcz dla Kobiet

Mimo, że istnieje wiele korzyści płynących z cardio, jeśli chodzi o utratę tłuszczu, ten artykuł opisuje różne programy treningów z obciążen
2013-01-16 15:50
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499