Jesteś tutaj
Dom > Nowości > Sportowe diety. Część II. Rzeźbimy się!

Sportowe diety. Część II. Rzeźbimy się!

Każdy cel wymaga innego rodzaju treningu. Każdy trening powinien być wzmocniony odpowiednią dietą. Przeczytaj ten tekst i nie pompuj bez sensu.

 

                                               

 

 

 

CZĘŚĆ II

RZEŹBIMY SIĘ!

Idealnie ukształtowana sylwetka to cel każdego, kto regularnie odwiedza siłownię. Zasada jest prosta: jeśli chcesz rzeźbić, musisz mieć mięśnie! Musisz jednak pamiętać, że droga do osiągnięcia wymarzonych efektów jest długa i składa się z kilku etapów.

 

ETAP 1

5-6 dni

Ogranicz spożycie tłuszczów. Zredukuj również węglowodany do minimalnego poziomu – około 150 g dziennie. Jest to wartość graniczna i nie możesz już jej obniżyć. Brak węglowodanów zaburzy metabolizm tłuszczów, a nie o to Ci chodzi. W pierwszych dniach spalasz glikogen. Dopiero po 3-4 dobach, gdy jego zapasy zostaną wyczerpane, zaczniesz tracić tłuszcz. Niestety, również ciężko wypracowane mięśnie. Dlatego musisz podnieść zawartość białka do około 280 g/dziennie. Niezbędne będzie zaopatrzenie się w odpowiednia odzywkę (ogromny wybór odżywek i suplementów diety znajduje się w sklepie internetowym: www.supleshop.pl) Nieuniknione jest, że część białka zostanie wykorzystana jako materiał energetyczny, obciążając dodatkowo wątrobę i nerki. Zalecane jest zatem spożywanie dużych ilości wody, które pozwolą usunąć szkodliwe metabolity. Intensywne nawadnianie w połączeniu z dietą niskowęglowodanową działa silnie moczopędnie i uchroni przed zwalnianiem metabolizmu. Możesz również przyjmować suplementy przyśpieszające spalanie tłuszczu (np. termogeniki dostępne na www.supleshop.pl).

 

ETAP 2

7 dni

Teraz, kiedy przygotowałeś swój organizm, rozpocznij intensywne spalanie. Musisz przeprojektować swój trening, dodając masę ćwiczeń aerobowych. Najlepiej rano, przed posiłkiem, gdy Twój organizm może spalić aż do 20% więcej. Dobeze jest spożywać na 20 minut przed ćwiczeniami L-karnitynę. Twoja dieta na tym etapie nie wiele się zmieni. Zredukuj poziom białka do 200-210 g dziennie, ograniczając ilość odżywki białkowej. Spożywaj duże ilości płynu. Wspomagaj organizm termogenikami lub innymi spalaczami tłuszczu (www.supleshop.pl). Ten etap musi potrwać tydzień.

 

ETAP 3

3- 4 dni

Zredukowanie węglowodanów w diecie do minimalnego poziomu (1 i 2 etap) osłabi Twój organizm, Musisz uzupełnić zapasy glikogenu. Zwiększ dzienne spożycie węglowodanów do około 500 g. Nie obawiaj się tego kroku. Dieta bogata w węglowodany „nakarmi” Twoje wygłodniałe mięśnie, nic nie odłoży się w postaci tłuszczu. Pamiętaj, że w międzyczasie trenujesz przecież intensywnie małymi ciężarami. Aeroby musisz mocno ograniczyć ponieważ mogą one zaburzyć ten proces. Zredukuj białko do 175 g dziennie. Oznacza to rezygnację z odżywki białkowej. Odstaw też inne suplementy. Kilka dni wystarczy by organizm się zregenerował.

 

                                                      

 

 

Cały cykl powtórz 2-3 razy. Sprawdź, czy uzyskałeś efekt jakiego oczekiwałeś!!!

 

Bardzo ważnym suplementem wspomagającym proces rzeźbienia mięśni jest HMB (hydroksy-metylomaślan). Proponujemy:

HMB 1250 XXL Tabs firmy ACTIVLAB

HMB Revolution firmy TREC

HMBetyl firmy FITMAX

 

Dieta wspomagająca rzeźbienie sylwetki jest bardzo skomplikowana  i przedstawiliśmy tutaj tylko jej zarys. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami jadłospisu i treningu na rzeźbę czytaj regularnie działy FITNESS i ODŻYWIANIE naszego portalu: www.bodyinfo.pl lub odwiedź forum: www.forum-kulturystyczne.pl

 

Wszystkie polecone powyżej odżywki i suplementy diety dostepne sa na stronach:

www.supleshop.pl oraz www.kulturystyczny.pl 

Polecamy.

 

 

                                                                

                                                             Kulturystyczny.pl

Dodaj komentarz

Do góry