Jesteś tutaj
Dom > Crossfit > Szybkie śniadanie , przed treningiem lub pracą !

Szybkie śniadanie , przed treningiem lub pracą !

Nie masz czasu na śniadanie ??

O to propozycja : Proteinowy placek owsiany z jagodami Goji .
Do wysokiego naczynia :

– wbij 1 całe jajo
– 1 białko
– dodaj 4 łyżki płatków owsianych
– 1 porcje odżywki białkowej ( ja mam truskawkową )
– 2 łyżki stołowe wody

Wszystko porządnie wymieszaj i wlej na rozgrzaną teflonową patelnie.
Na górę dodaj pół garści jagód Goji lub innych suszonych owoców np: rodzynki , śliwki, morele.
Przykryj przykrywką i smaż ok 3-4 min. Gotowe ! Smacznego 

WARTOŚĆ ODŻYWCZA

KCAL – 400

BIAŁKO – 37,5 g

TŁUSZCZE – 7,5 g

WĘGLOWODANY – 11,1

Jak widać, większość kalorii pochodzi z białka, więc będziemy syci na dłużej ponieważ białko trawi się dłużej od węglowodanów a krócej od tłuszczy. Ponad to płatki owsiane dostarczą nam energii z węglowodanów złożonych – co również będzie się przekładało na dłuższe trawienie i dostarczanie energii stopniowo, gdyż płatki zawierają mnóstwo błonnika oraz mają niski indeks glikemiczny.
Także nie ma się co martwić, że pójdzie nam w tłuszczyk. Samo zdrowie , beż skoków insuliny w organizmie , jak to się ma w przypadku zwykłych SŁODZONYCH NIBY FIT PŁATKÓW ŚNIADANIOWYCH!

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry