Jesteś tutaj
Dom > Nowości > Targi Sportowe Kielce 2014 – marka Wilson

Targi Sportowe Kielce 2014 – marka Wilson

Na tegorocznych Targach Sportowych i Outdoorowych w Kielcach, jak co roku, bardzo widoczne i robiące wrażenie było stoisko firmy Amer Sports. Targi zimowe najbogatsze są zwykle w kolekcje sprzętu narciarskiego i snowboardowego, stąd furorę robiły ATOMIC i SALOMON – marki należące do firmy AMERS SPORTS. Ale godna uwagi i zainteresowania była też naszym zdaniem wystawa marki WILSON – również wchodzącej do grupy AMER SPORTS.

 

                                                                  

 

I w tym miejscu kilka zdań o firmie będącej dystrybutorem WILSONA. Otóż AMER SPORTS POLAND Sp. z.o.o to polska filia grupy AMER SPORTS – światowego lidera w branży produktów sportowych. AMER SPORTS POLAND na polskim rynku odpowiada za dystrybucję marek SALOMON – producenta odzieży, obuwia oraz sprzętu narciarskiego i snowboardowego, SUUNTO – fińskiej marki zegarków znanych na całym świecie entuzjastom sportów outdoorowych, ATOMIC – austriackiego producenta sprzętu narciarskiego,  WILSON – światowego lidera w produkcji piłek i sprzętu sportowego.

 

Warto zacząć od tego, że marka WILSON obchodzi w tym roku swoje stulecie! WILSON powstał w 1914 roku w Stanach Zjednoczonych. Jest to marka z bardzo długą tradycja. I uwaga –  na tą okazję marka wypuszcza na rynek w tym roku super kolekcje. Będzie to limitowana linia rakiet przygotowanych dla fanów WILSONA specjalnie na setne urodziny marki. Marka WILSON został nabyta przez firmę matkę – fińską AMER SPORTS w 1986 roku. Przez polską AMER SPORT- firmę córkę WILSON jest dystrybuowany od dwóch sezonów.

 

 

       

 

 

 

WILSON najbardziej znany jest z produkcji rakiet tenisowych. I rzeczywiście na tym polu marka ma znaczne osiągnięcia i wiele powodów do dumy. Produkuje jedne z najlepszych na świecie rakiet tenisowych. Rakietami marki WILSON grali tacy czołowi tenisiści jak: Roger Federer, Serena Williams, czy Petra Kvitova. Kolejnymi specjalnościami WILSONA są: squash i badminton. Także na tym polu marka popisać się może opatentowanymi przez siebie technologiami, które sprawiają, że sprzęt jest warty uwagi. A ponadto WILSON zajmuje się także sportami drużynowymi. I tutaj jego konikiem jest football amerykańki. Wilson poszczycić się może oficjalna piłką polskiej ligi footballu amerykańskiego.

 

W tym miejscu warto przybliżyć markę Wilson. W centrum historii sportu jest  prawie od wieku. Żadna inna firma nie była tak wpływowa i ściśle zaangażowane w kształtowanie gry w tenisa, golfa, baseball i futbol amerykański, jak Wilson Jako inicjator przełomowych technologii, Wilson wydał legendarne klasyki i zdobył uznanie i sławę na całym świecie. Wilson jest prawdziwą amerykańską ikoną w świecie sprzętu sportowego – jest wiodącym na świecie producentem piłek sportowych. Dyscypliny jakimi się zajmuje to: tenis, baseball, futbol amerykański, golf, koszykówka, softball, badminton i squash. Marka Wilson działa w trzech obszarach biznesowych: Squash, Golf i sporty drużynowe z siedzibą w Chicago, w Stanach Zjednoczonych. Marka Wilson zatrudnia ponad 1600 osób na całym świecie i  obsługuje klientów w ponad 100 krajach.

 

     SPRZĘT WILSON

 

 

 

Na targach KIELCE-SPORT-ZIMA firma Amer Sports przeznacza co roku dość dużo miejsca na ciekawą i barwną wystawę sprzętu marki WILSON. Na stoisku tej marki kręci się cała masa zwiedzających, zaciekawionych najnowszymi modelami rakiet WILSONA.

 

                                                          

 

Zapytaliśmy Panią Aleksandrę Miech – kierownik handlową sprzętu marki Wilson –  o najważniejsze, najbardziej charakterystyczne technologie rakiet tenisowych marki WILSON.

„Najważniejszy system, który wyróżnia nasze najlepsze rakiety to SPIN EFEKT – układ naciągu, który wpływa na dużo lepszą rotację piłki. Technologia ta zastosowana jest w najlepszych modelach naszych rakiet!” – odpowiedziała rozmówczyni.

 

Zapytaliśmy także Panią kierownik Miech o cele jakie marka WILSON stawiała sobie wystawiając się na targach 2014 w Kielcach.

„Cele jakie sobie stawialiśmy miały charakter głównie wizerunkowy. Chodzi o to by pokazać się zarówno kontrahentom, z którymi można zamienić kilka zdań, jak i fanom, klientom, którym można zaprezentować fragment najnowszej kolekcji. Warto podtrzymywać dobre relacje z otoczeniem i podkreślać swoją obecnością mocną pozycję na rynku”.

 

                

 

 

Podsumowując warto przypomnieć, że Wilson to światowy lider w produkcji sprzętu sportowego. Ta amerykańska marka specjalizuje się w produkcji sprzętu do gry w baseball, futbol amerykański, golfa, koszykówkę, softball, badmintona i squasha, ale w Polsce znana jest głównie jako producent sprzętu tenisowego, ponieważ wielu profesjonalnych tenisistów regularnie korzysta z rakiet tej marki. Rakiety marki Wilson charakteryzują się wysoką jakością i starannym wykonaniem. Wilson stale pracuje nad doskonaleniem sprzętu, który oferuje swoim klientom.

 

                                    

Chcesz wiedzieć więcej na temat rozmaitych marek sportowych, nowych kolekcji sprzętu oraz wystaw na targach sportowych, czytaj regularnie portal: www.bodyinfo.pl 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry