Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-06-21 17:18
A  A  A

Technologia Asics

Technologia Asics

Projektowanie typów obuwia poprzedziło wiele testów analizujących ciało ludzkie oraz badań dotyczących anatomii stopy ludzkiej. Badania wykazały, iż stopa sama o sobie posiada doskonały kształt w związku z czym nie wymaga kontroli ruchów, przeciwnie powinno się dostarczyć stopie więcej miejsca, żeby zapewnić jej naturalne ruchy. W wyniku tego rewolucyjnego konceptu powstał system ASICS Impact Guidance System, zwany również w skrócie I.G.S, jest to technologiczne rozwiązanie konstrukcji buta, które pozwala stopie sportowca na naturalne ruchy w trakcie poszczególnych faz kroku. Dodatkowo konstrukcja ta poprzez wyprofilowaną linię zgodnie z kształtem stopy ludzie stanowi wsparcie dla podbicia stopy.

IGS - Impact guidance system - NARESZCIE WIĘCEJ WOLNOŚCI DLA TWOICH NÓG!

TWIST GEL Żel wbudowany w podeszwę tworzy doskonałą amomrtyzację.

SANDWICH MESH Materiał o wysokiej aktywności oddychania oraz przepuszczalności powietrza

H2O Materiał wodoodporny

BIOMORPHIC Technologia wbudowana w cholewkę, obejmuje powierzchnie narażone na odkształcenie, zapewnia komfort, dłuższą trwałość obuwia, zmniejsza prawdopodobieństwo urazów.

SPEVA LASTED Kombinacja technologii mokasynów w przedstopiu i SpEVA Board w tyło- i śródstopiu. Stosowana w trzech stopniach twardości.

ASICS LOGO Służy do maksymalnego przylegania ścian bocznych buta.

COMFORDRY SOCKLINER Wkładka spełniająca funkcję stabilizującą, ale przede wszystkim pozwalająca na zachowanie wysokiego komfortu użytkowania w zakresie dystrybucji wilgoci oraz wentylacji.

SpEVA Doskonały materiał stosowany w budowie podeszwy środkowej o wysokich właściwościach odkształcających które podnoszą elastyczność kroku.

ASICS GEL Konstrukcja wykorzystująca własności specjalnego rodzaju silikonu, który tworzy doskonałą amortyzację. Żel został wbudowany w środkową podeszwę.

DUOMAX System oparty na kombinacji dwóch materiałów wprowadzonych w podeszwę w celu zwiększenia poziomu kontroli sportowca nad ruchami pronacyjnymi w poszczególnych fazach kroku.

DUOSOLE Konstrukcja podeszwy zewnętrznej oferująca lekkość, elastyczność oraz wysoką przyczepność.

DURASPONGE Podeszwa zewnętrzna AHAR wykonana jest z pianki o wysokiej odporności na ścieranie. Zapewnia wysoką trwałość i komfort biegania.

TRUSSTIC SYSTEM Zaawansowany system, który wypełnia miejsce pomiędzy systemem Trusstic, a podeszwą środkową, podnosząc elastyczność podeszwy i efektywniejsze ruchy stopy.

DUOTRUSS SYSTEM Dodatkowe wsparcie łuku wzdłużnego stopy oraz zabezpieczenie naturalnych ruchów skrętnych w środkowej jej części; element o zróżnicowanej twardości jest bardziej miękki po bokach podeszwy, a znacznie twardszy w części środkowej.

AHAR Wysoce odporna na uszkodzenia i trwała guma używana jako gruba warstwa w miejscach narażonych na szczególne uszkodzenia. Zwiększa trwałość obuwia.

RHYNOSKIN Syntetyczna skóra o bardzo wysokiej odporności, która stosowana jest głównie w butach tenisowych wydłużając żywotność buta.

AHAR PLUS Cieńsza i lżejsza wersja AHAR. Umieszczana w strategicznych miejscach podeszwy zewnętrznej w celu zwiększenia trwałości przy utrzymaniu niskiej wag.

A-SYMMETRIC HEEL Asymetryczny kształt pięty, w kombinacji z nacięciami ugięcia powoduje bardziej miękki obrót do przodu od przyłożenia pięty do odbicia palcami. Zmniejsza niebezpieczeństwo pronacji.

EVA – TONGUE Wykonany z pianki EVA język, którego konstrukcja zapewnia stopie doskonałą wentylację i komfort.

FLEX GROOVES Rowki w podeszwie zapewniające optymalną giętkość buta. Zwiększają elastyczność oraz podnoszą komfort.

3M SCOTCHLITE Specjalny odblaskowy materiał zapewniający doskonałą widoczność nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.

PERSONAL HEEL FIT Specjalny rodzaj pianki, zastosowanej w rejonie wykoñczenia cholewki przy pięcie, zapewnia wysoki komfort i dopasowanie obuwia.

WET GRIP RUBBER Materiał stosowany w podeszwach butów halowych oferujący zwiększoną przyczepność. Wprowadzany w podeszwę przedniej części, chroniący przed możliwością poślizgu na hali w fazie odbicia.

ANTI-GRAVEL TONGUE Wyjątkowa konstrukcja języka uniemożliwiająca dostanie się błota do wnętrza buta.

STABILITY CRADLE Rodzaj pianki konstruowanej w formie kołyski, mającej na celu zapobieganie wychyleniu stopy poza tor ruchu właściwy dla poszczególnych faz kroku.

SoLYTE Opatentowany materiał w podeszwie środkowej, zapewniający wyjątkową lekkość, odbicie od podłoża i trwałość.

SPACE TRUSSTIC Zaawansowany system, który wypełnia miejsce pomiędzy systemem Trusstic, a podeszwą środkową w celu osiągnięcia maksymalnych korzyści w trakcie poszczególnych faz kroku.

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499