Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-09-22 19:04
A  A  A

TRAIL. W jakich butach biegać?

TRAIL. W jakich butach biegać?

Bieganie terenowe zasadniczo różni się od tradycyjnego biegania po płaskich powierzchniach asfaltowych. W TRAILU jogger biega po bezdrożach, w lesie lub w górach. Atakuje liczne przeszkody, zakręty i podbiegi. Omija drzewa i krzaki, pokonuje powalone konary i przeskakuje kałuże. Czy zwykłe buty do joggingu mogą to wytrzymać? Czy stopy biegacza trailowego mogą obejść się bez kontuzji? Czy jogger po swoim pierwszym hardcorowym treningu w górach może nie zniechęcić się do dalszych trailowych zmagań?

Firma ASICS w kolekcji jesień/zima 2012 przygotowała specjalną linię TRAIL, która prezentuje bogaty wybór butów przeznaczonych do biegów terenowych i przełajowych. W poniższym artykule polecamy dwa modele butów trailowych: GEL-FUJI RACER i GEL- FUJI ATTACK G-TX. Są to znakomite produkty wykonane z materiałów najwyższej jakości i spełniające w stu procentach swoją rolę. Największy wybór produktów firmy ASICS i najatrakcyjniejsze ceny znaleźć można na stronie: www.sportxtreme.pl

 

GEL-FUJI RACER

Właściwości:

REAFOOT GEL® CUSHIONING SYSTEM – Łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzania i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

SOLYTE®MIDSOLE MATERIAL – Lżejszy niż ASICS’EVA and SpEVA® składnik środkowej części podeszwy. Zapewnia także lepszą amortyzację i trwałość.

TRUSSTIC SYSTEM® - Obniża wagę całej konstrukcji podeszwy jednocześnie wzmacniając integralną strukturę buta.

ROCK PROTECTION PLATE – Specjalna budowa podeszwy zewnętrznej zapewniająca ochronę przed ostrymi elementami nierównych powierzchni.

TRAIL SPECIFIC OUTSOLE – System przeciwległych wypustek ułatwiających podbieganie i zbieganie z wyżej położonych terenów dzięki właściwościom doskonałej przyczepności.

MAGIC SOLE – Wentylowana wkładka i podeszwa zewnętrzna zmniejsza wagę i zwiększa oddychalność.

Waga buta:258 gram

Kolor: jaskrawo niebieski z czerwonymi wstawkami. 

 

GEL- FUJI ATTACK G-TX

Właściwości:

REAFOOT GEL® CUSHIONING SYSTEM – Łagodzi wstrząsy podczas fazy uderzania i pozwala na płynne przejście do fazy środkowej.

TRUSSTIC SYSTEM® - Obniża wagę całej konstrukcji podeszwy jednocześnie wzmacniając integralną strukturę buta.

TRAIL SPECIFIC OUTSOLE – System przeciwległych wypustek ułatwiających podbieganie i zbieganie z wyżej położonych terenów dzięki właściwościom doskonałej przyczepności.

ROCK PROTECTION PLATE – Specjalna budowa podeszwy zewnętrznej zapewniająca ochronę przed ostrymi elementami nierównych powierzchni.

SpEVA®MIDSOLE MATERIAL – Zapewnia zwiększoną sprężystość oraz minimalizuje ryzyko pękania podeszwy.

GORE-TEX UPPER – Nieprzemakalna i oddychająca cholewa zaprojektowana by chronić stopę przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi.

Waga buta: 340 gram

Kolor: czarno - szaro - czerwony.

 

Polecane powyżej obuwie sprawi, że bieganie w terenie stanie się naprawdę przyjemne, ale przede wszystkim zupełnie bezpieczne. Warto zapoznać się z linią TRAIL kolekcji jesień/zimą 2012 firmy ASICS. Linia ta zawiera wiele ciekawych modeli butów przeznaczonych do ostrego, terenowego biegania. 

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
CrossFit. W jakich butach trenować?

CrossFit. W jakich butach trenować?

Nazwa "CrossFit" to firmowa nazwa i określenie zastrzeżone przez markę Reebok.
2014-10-12 09:08
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499