Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2012-09-23 14:48
A  A  A

W co się ubrać na jogging? Asics radzi.

W co się ubrać na jogging? Asics radzi.

Wybierasz się na poranny lub wieczorny jogging? Nie wiesz co na siebie włożyć? Chcesz być na topie, dobrze się prezentować, świetnie wyglądać? Nic dziwnego, w końcu tylu innych joggerów i joggerek spotkasz po drodze. Chcesz czuć się w sportowej odzieży wygodnie, pewnie i komfortowo? Czemu nie? W końcu bieganie ma Ci sprawiać przyjemność. Pragniesz w swoim stroju joggingowym być maksymalnie szybki, ale jednocześnie chcesz uniknąć zbędnych kontuzji? To zrozumiałe, w końcu jesteś ambitnym, ale i odpowiedzialnym facetem.

Firma ASICS w najnowszej kolekcji spełnia wszystkie Twoje oczekiwania. Męska linia Top Impact Line składa się z tekstyliów, które w stu procentach realizują Twoje potrzeby. W poniższym tekście polecamy dwa produkty ASICSa: M’s Til IM Top oraz M’s Til Sprinter.

 

M’s Til IM Top

To męski t-shirt przystosowany do profesjonalnego biegania. Występuje w kolorach kremowym z czarnymi wstawkami i czarnym.

Właściwości:

Tkanina z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Bardzo elastyczna wstawka w kształcie rombu wszyta z tyłu, utrzymująca łopatki we właściwej pozycji, otwiera klatkę piersiową i prostuje kręgosłup dla zwiększonego zasięgu ruchu ramion, łatwiejszego rozmachu i zwiększenia pojemności płuc, a więc łatwiejszego oddychania. T-shirt posiada siatkowe wstawki wentylacyjne, a

także odblaskowe nadruki dla widoczności i bezpieczeństwa.

Cechy:

Nadruk inspirowany Igrzyskami Olimpijskimi na przodzie.

Materiał:

Tight fit, Raglan short sleeve, ½ zip top.

Materiał 2:

90% Polyester, 10% Spandex, 145 gr/sqcm.

 

M’s Til Sprinter

To krótkie, męskie getry (do kolan). Występują w czarnym kolorze.

Właściwości:

Tkanina z właściwościami doskonale wchłaniającymi wilgoć dla lepszego komfortu i podnoszenia osiągów. Spodenki posiadają Core Balance – bardzo elastyczna wstawka wszyta w pasie i w dolnej części pleców poprawia postawę i ruch, oraz Hamstring Technology – wbudowany pierścień wewnętrzny, który zmniejsza obciążenie ścięgien podkolanowych dla maksymalnej wydolności biegowej. Ponad to, również i tutaj znajdują się odblaskowe nadruki dla widoczności i bezpieczeństwa.

Cechy:

Nadruk inspirowany Igrzyskami Olimpijskimi na przodzie.

Materiał:

Tight fit, Sprinter lenght tight

Materiał 2:

85 % Polyester, 15% Spandex, 250 gr/sqcm.

 

Zarówno t-shirty, jak i getry firmy ASICS dostępne są na stronie: www.sportxtreme.pl

BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!

W poniższym tekście doradzamy wszystkim miłośnikom biegania, jak przygotować się do zawodów biegowych na dystansach średnich: 5, 6 i 10 km. ...czytaj dalej »
BIEGANIE. Przygotuj sie do zawodów!
2015-05-04

Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!

Wrzuć na wyższe obroty. Trening zawodowców dla każdego. Rytmy, interwały i lepsza kadencja – sztuka użytkowania. ...czytaj dalej »
Biegaj szybciej: KADENCJA, RYTMY i INTERWAŁY!
2015-05-02

Wiosenny motywator biegacza!

Poniżej zamieszczamy MOTYWATOR BIEGACZA! Jest to zestaw porad i sugestii jak zmobilizować się do biegania i jak zmotywować się do podjęcia sportowych ...czytaj dalej »
Wiosenny motywator biegacza!
2015-05-02
Powiązane artykuły
JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

JOGGING. Biegać na czas czy na dystans?

W przypadku czasu bez patrzenia na zegarek lub liczenia sekund trudno oszacować, ile udało się już przebiec.
2015-02-22 15:40
BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

BIEGANIE. Znajdź czas i motywację

Poniższy artykuł jest motywatorem i przewodnikiem każdego biegacza. Co zrobić by robić postępy w bieganiu? Jak radzić sobie ze słabościami?
2015-02-07 19:10
Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

Biganie poza sezonem. Urozmaicaj swój trening.

To co w okresie zimowych jest dla półprofesjonalnych biegaczy najważniejsze to dwie sprawy - regeneracja fizyczna oraz odbudowa psychiczna.
2015-01-25 15:05
Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Jak biegać w zimne dni? Zimowy poradnik biegacza

Poniższy artykuł jest poradnikiem dla najambitniejszych sportowców. Jak biegać zimą? Jak radzić sobie z chłodem i wiatrem? Jak pokonać mrozy
2015-01-25 13:50
BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

BIEGANIE zimową porą. Jak się za to zabrać?

Poniższy artykuł jest „zimowym” poradnikiem dla wszystkich joggerów i podpowiada jak biegać w mroźne dni. Zapoznajcie się z tym tekstem i po
2014-12-31 17:50
Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Redukcja tkanki tłuszczowej poprzez bieganie. Czyli jedz, biegaj, chudnij!

Jeśli chcesz zrzucać kilogramy przez bieganie, nie daj się nabierać na legendy i plotki! Poniżej rozprawimy się z mitami na temat odżywania
2014-11-11 13:45
Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Maraton. Precyzyjne tankowanie energii

Podstawowym źródłem energii w przypadku startów na dystansach od 5 km do maratonu są węglowodany.
2014-10-06 19:53
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część II

W pierwszej części artykułu mowa była o ostatnich przygotowaniach do maratonu. Drugą cześć tekstu poświęcimy omówieniu samego startu
2014-09-16 21:58
Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Stań się perfekcyjnym maratończykiem! Część I

Zrób to sam! Zbuduj z siebie maratończyka.. Masz do tego wszystkie elementy. Ale uwaga! Ta konstrukcja wymaga precyzji.
2014-09-16 08:44
Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Ściana w czasie zawodów. Jak ją pokonać?

Poniżej przedstawiamy sprawdzone strategie, które niczym egzorcyzmy zdejmują zły urok z dystansu, który chcesz pokonać.
2014-09-13 22:28
BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

BIEGANIE. Trening regeneracyjny przed zawodami!

W czasie ładowania baterii przed zawodami nie odłączaj dostaw mocy!
2014-09-13 15:14
Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Pierwszy w życiu półmaraton? Poradnik jak się przygotować

Poniższy tekst stanowi krótki poradnik traktujący o tym, jak przygotować się do półmaratonu. Zapoznaj się z nim i bądź gotów na 21 km.
2014-09-06 23:29
Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Dwa maratony w miesiąc! Jak tego dokonać?

Maraton to dla Ciebie święto? Możesz zacząć świętować we wrześniu, a skończyć w październiku! Nie ograniczaj się do jednego jesiennego marat
2014-09-06 21:44
JOGGING. Postaw sobie cel!

JOGGING. Postaw sobie cel!

Na końcu wyścigu nie musi być meta, ale na przykład utrata 10 kg wagi. Powodów dla których warto biegać jest wiele. Wybierz idealny cel dla
2014-09-04 19:45
W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

W kuchni biegacza. Jakie produkty żywnościowe wybierać.

Poniżej zestawiamy podobne z pozoru do siebie produkty. Prezentujemy lepsza lodówkę i lepszą spiżarnię w mieszkaniu biegacza. Jedz zdrowo i
2014-03-12 07:00
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy, Uczniowska 7
[email protected]
NIP: 6462632499