Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2015-12-28 17:26
A  A  A

Zbliża się sylwester i to nasze "postanowienie noworoczne"

Zbliża się sylwester i to nasze "postanowienie noworoczne"

Zazwyczaj w okresie świąt tyjemy średnio około 2 kilogramy ale są też osoby które po tych zaledwie kilku dniach stając na wadzę ważą aż 5 kilogramów więcej da się? Jasne że się da hehe. Jak sobie pomyśle znowu o tych wszystkich smakołykach na stołach pierogach...krokietach...kluseczkach mmm to od razu włącza mi się gastro...:) A potem co? Problem z niedopinającymi się spodniami no i to nieszczęsne wszechobecne uczucie rozleniwienia i ociężałości. Nie wspomnę już o grubszych akcjach jak wzdęcia i zaparcia. Co by tu zrobić by jak najszybciej wrócić do formy przedświątecznej i oczywiście zdecydowanie lepszego samopoczucia? Ratunkiem jest nic innego jak dobra dieta, trening i wspomaganie się suplementami diety, które pomogą nam w zdecydowanie szybszy sposób pozbyć się " zbędnego balastu". Zanim jednak przejdziemy do sedna proponuje rozwiązać nasz test który pozwoli każdemu z Was dobrać odpowiedni "plan" do dalszego działania:

Pytanie pierwsze - Czy mieszkasz :

a) sam

b) ze swoim partnerem/partnerką

c) a może ze swoją rodzinką

Pytanie drugie - Jaki posiłek w ciągu doby jest Twoim ulubionym :

a) czyżby obiad

b) obiad? śniadanie i kolacja wszystko wszystko

c) a może śniadanie

Pytanie trzecie - Jak wygląda Twój obiad a konkretnie gdzie go jadasz?


a) chwytasz to co masz pod ręką czyli jakąś kanapkę i wszamasz

b) a może udaje Ci się jadać w domu lub w restauracji

c) lub jesz po prostu na mieście

Pytanie czwartke - Jaki według Ciebie masz apetyt?ale obiektywnie proszę :)

a) masz MEGA duży apetyt

b) zwykle jadasz więcej z rana

c) jestes osobą o małym apetycie

Pytanie piąte - Co lubisz jeść najbardziej? ulubione danie?

a) może nieco nudnawe ale smaczne płatki owsiane z mlekiem

b) a może jakiś makaronik z sosikiem posypany jakimiś pysznymi dodatkami

c) warzywa, owoce lub jakieś inne zdrowe potrawy

Pytanie szóste - co robisz np gdy masz wolny wieczór ?

a) relaksujesz się i odpoczywasz

b) jesz np jakąś kolację z ukochaną osobą

c) czy po prostu lubisz poimprezować

Pytanie siódme - wiadomo wszystko w umiarze...a czym Ci to nie wychodzi?

a) zdarza Ci się wypijać za dużo alkoholu

b) jesz zdecydowanie więcej niż zwykle ( wiem że tak )

c) Tak się najadasz że masz uczucie że zaraz pękniesz

Pytanie ósme ostatnie - jak się czujesz po Świętach ?

a) czujesz się ociężale

b) a może szczęśliwy i najedzony

c) albo po prostu grubo

Pewnie zadajecie sobie pytanie jak sprawdzić co mi wyszło i który plan działania zastosować otóż tym razem opisze Wam 3 plany i jeśli odpowiedzieliście sobie szczerze na w/w pytania sami dokładnie będziecie wiedzieć jaki plan zastosować...:)

Profil/Plan 1

Jesteś typem osoby która spędza czas aktywnie w ciągłym biegu czy to w pracy czy w czasie wolnym. Dlatego dla Ciebie najlepszym sposobem będzie ograniczenie kaloryczności posiłków wieczornych i wspomaganie sie sumpelemntacją np L- karnityną która w znaczący sposób powoduje wykorzystanie naszego tłuszczu zapasowego przez organizm jako paliwo i dodatkowo hamuje jego ponowne odkładanie i magazynowanie w postaci tłuszczu zapasowego - polecam jeden z trzech produktów poniżej:

http://supleshop.pl/l-carnitine-1500-extreme-mega-caps-120kap-olimp-produkt5821

http://supleshop.pl/l-carnitine-gold-946ml-trec-produkt2618

http://supleshop.pl/l--carnitine-xplode-powder-300g-olimp-produkt19766

Profil/Plan 2

Jestes osobą która zdecydowanie powinna popracować nad ilością spożywanego pożywienia ( przynajmniej w okresie po świątecznym) w sensie zmniejszenia jej ilości wiem wiem już byście chcieli hehe. Spokojnie nie ma tragedii ponieważ jestes osoba która potrafi się kontrolować i przeważnie spożywasz taką ilość posiłku która zaspokoi Twój głód i dostarczy Ci odpowiednich składników odżywczych witamin i minerałów. Ograniczając ilość pożywienia właśnie o te wspomniane mikro i makro elementy musimy zadbać szczególnie, o to kilka propozycji :

http://supleshop.pl/multivitamin-am---pm-formula-180kap-fitness-authority-produkt5241

http://supleshop.pl/m-j-s-vitamin-60tab-superior14-produkt13659

http://supleshop.pl/extreme-men-formula---zma-30cap-gratis-30tab-trec-produkt467

do tego proponuje zastosować jeden produkt wspomagający naszą termo-genezę by zrzucanie zbędnego "balastu" było jeszcze łatwiejsze:

http://supleshop.pl/thermo-speed-extreme-mega-caps-120kap-olimp-produkt410

Profil/Plan3

Ponieważ jesteś osobą która lubi jeść i nie odmawia sobie za często przyjemności oraz ulega często różnego rodzaju pokusom (mówie też o tak zwanych nocnych markach też). Krótko i na temat ogranicz ilość spożywanych cukrów oraz tłuszczy w swoim pożywieniu. Dodaj do tego trening spacer jakiś wysiłek fizyczny który sprawi że Twój metabolizm przyśpieszy a jeśli już na prawdę nie masz czasu albo chcesz szybszych efektów polecam kilka produktów na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej:

http://supleshop.pl/burn-shape-extreme---30-caps-gratis-90kap-iron-horse-series-produkt9281

http://supleshop.pl/clenburexin-180kap-trec-produkt460

http://supleshop.pl/musclecore-detonatrol-90kap-amix-produkt12282

NIE ŚPIMY !!! DZIAŁAMY !!! POWODZENIA !!!

Fit sernik na zimno - przepis

Przepis na nisko-węglowodanowy sernik, który sprawdzi się idealnie w okresie redukcji wagi ciała. ...czytaj dalej »
Fit sernik na zimno - przepis
2016-12-13

TAD 600 - złoty antyoksydant

Ostatnio dość często można uslyszeć o złotym środku antyoksydacyjny - TAD 600 ...czytaj dalej »
TAD 600 - złoty antyoksydant
2016-12-10

Wyniki "Olympia Amateur" San Marino

W dniach 2-5.12.2016 odbyła się kolejna edycja "Olympia Amateur" w San Marino. Kolejne ważne medale trafiają w ręce Polaków. ...czytaj dalej »
Wyniki  "Olympia Amateur" San Marino
2016-12-07
Powiązane artykuły
Paski treningowe do martwych ciągów – używać czy nie?

Paski treningowe do martwych ciągów – używać czy nie?

Paski treningowe mają za zadanie przede wszystkim poprawić jakość i siłę uchwytu przy ćwiczeniach z podnoszeniem głównie wolnych ciężarów, a
2016-11-29 11:40
Stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie

Stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie

Nie od dziś wiadomo, że stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie. Ale dlaczego tak się dzieje?
2016-11-24 12:20
Doping - rodzaj, cel, negatywne skutki

Doping - rodzaj, cel, negatywne skutki

Doping - sztuczne podnoszenie wydolności fizycznej i psychicznej zawodnika metodami wykraczającymi poza normalne. Za doping uważa się metody
2016-11-22 12:57
Superkompensacja - droga do wzrostu formy

Superkompensacja - droga do wzrostu formy

Najistotniejszym elementem treningu warunkującego wzrost formy sportowej a tym samym określonych funkcji motorycznych jest SUPERKOMPENSACJA.
2016-11-16 14:33
Wyniki Mistrzostw Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej

Wyniki Mistrzostw Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej

W dniach 04-07.11.2016r w Benidorm w Hiszpanii odbyły się Mistrzostwa Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej. Wsród pol
2016-11-08 11:42
Wyniki "GP PEPA"

Wyniki "GP PEPA"

W ubiegły weekend odbyła się kolejna - 38 już edycja zawodów Grand Prix PEPA - Opava w Czechach
2016-11-04 12:36
Gymnema sylvestre - sposób na leczenie cukrzycy, uwrażliwienie organizmu na insulinę i nie tylko ...

Gymnema sylvestre - sposób na leczenie cukrzycy, uwrażliwienie organizmu na insulinę i nie tylko ...

Gymnema sylvestre to naturalnie występujące zioło w Indiach, gdzie stosowane jest w leczeniu cukrzycy oraz przy odchudzaniu.
2016-11-02 14:03
Kilka słów o minerałach

Kilka słów o minerałach

Minerały to związki nieorganiczne, które spełniają wiele niezbędnych funkcji w ludzkim organizmie, są budulcem.
2016-10-27 10:55
Zawody siłowe

Zawody siłowe

W najbliższą sobotę (22.10.2016r.) w dopiero co nowo otwartym sklepie SUPLESHOP'a, w Tychach przy ulicy Uczniowskiej 7, odbędą się zawody si
2016-10-20 15:00
Puchar Polski - wyniki

Puchar Polski - wyniki

W dniach 15-16.10.2016 roku w Mińsku Mazowieckim odbył się Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness. Są to jedne z najbardziej prestiżowych za
2016-10-18 11:04
Czy częściej znaczy lepiej?

Czy częściej znaczy lepiej?

Niestety jednym z podstawowych błędów osób ćwiczących jest wypruwanie sobie żył każdego dnia. Trening jest tylko bodźcem do wzrostu. Można n
2016-10-14 14:04
Wyniki Mistrzostw Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness

Wyniki Mistrzostw Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness

W ubiegły weekend tj. 08-09.10.2016 podczas targów FIWE odbyły się Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness.
2016-10-11 12:14
Cukier - biała śmierć

Cukier - biała śmierć

Wiele współczesnych badań wskazuje jasno, że rafinowany cukier może uzależniać jak nie jeden narkotyk. Cukier śmiało można nazwać biała śmie
2016-10-05 10:43
Psychika w sporcie

Psychika w sporcie

Rekordy sportowe są ustalane od początku istnienia każdej z dyscyplin. Dla każdej z dyscyplin rekordy te były pobijane wielokrotnie. W dzisi
2016-09-16 12:47
Under Armour

Under Armour

Under Armour producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Obecnie jedna wśród największych przedsiębiorstw odzieżowych na świecie obok
2016-09-14 13:41
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499