Multisport Tychy Uczniowska 7 Uvex
2015-12-22 14:34
A  A  A

ZIMA = MASA MASA MASA !!!!!!!!!!

ZIMA = MASA MASA MASA !!!!!!!!!!

Idąc tym tropem "okres zimowy" gdy nie chodzimy roznegliżowani jak na plaży i możemy mieć w du... nasze kompleksy i wybujałe niedoskonałości możemy spokojnie zająć się albo zrzucaniem zbędnych kalori albo tzw zdrowym masowaniem by nasze ciało nabrało wreszcie wymarzonych kształtów i dzisiaj o tym drugim czyli ZIMA = MASA MASA MASA :)

Tak więc krótko i na temat !!! by oszczędzić wam czasu i kłopotu poniżej przedstawię 5 wskazówek jak sprawić by anabolizm wskoczył na wyższe obroty, jak wytworzyć dodatni bilans azotowy - by napakować mięśnie trzeba dostarczać do organizmu więcej azotu (z różnych źródeł ) niż organizm wydala na drodze naturalnych przemian metabolicznych.

WSKAZÓWKA 1:  Zwiększ liczbę spożywanych kalorii:
Nigdy ale to nigdy nie osiągniesz dodatniego bilansu azotowego na diecie niskokalorycznej. Bo żeby zbudować nową masę mięśniową i zapewnić mięśniom regeneracje, potrzeba: białka, tłuszczów i węglowodanów. Zwiększając spożycie kalorii o 50% (np. z 2500 kalorii dziennie do 3750)  można pobudzić wzrost nie powodując wzrostu wagi. Chodzi o to, by ograniczyć zwiększoną podaż kalorii a wtedy zdołasz pobudzić wzrost dzięki lepszej wrażliwości mięśni na insulinę i zapewnisz sobie dopływ węglowodanów w celu zmagazynowania glikogenu. Przykładowe linki do 3 produktów które pozwolą Wam szybko zwiększyć dodatni bilans kaloryczny w ciągu dnia:

http://supleshop.pl/all-in-one-fusion-blend-2000g-bad-boy-nutrition-produkt18192

http://supleshop.pl/platinum-mass-6810g-superior14-produkt13638

http://supleshop.pl/mass-up-5000g-activlab-produkt5759

WSKAZÓWKA 2: Odpoczynek, relaksik i sen.
Dlaczego wielu ludzi nie jest w stanie zwiększyć masy? Już wyjaśniam...dlatego że ciągle trenują, a zatem ich mięśnie są ciągle zmęczone i nie mogą sie w pełni zregenerować. Odstawiając siłke na kilka dni uzupełniasz zapasy glikogenu i zwiększasz anabolizm i pozwalasz jednocześnie na powrót do optymalnego poziomu hormonów takich jak testosteron i kortyzol. Więc śpij jak jak najdłużej i jak najczęściej albowiem nie ma lepszej regeneracji dla naszego organizmu niż dobry głeboki sen.

WSKAZÓWKA 3: Pij gainery między posiłkami oraz jedz w środku nocy:

Jak zapewne wiesz kulturyści zjadają około sześciu posiłków w ciągu dnia po to by zwiększyć wchłanianie składników odżywczych i zapewnić stały dopływ białek, węglowodanów oraz tłuszczy. Więc zwiększ liczbę posiłków do conajmniej czterech lub pięciu dodając proteinowy napój w środku nocy, co dodatkowo pobudzi przyrost. Najlepszym wyborem będzie frakcja białka kazeinowego ponieważ podczas spożywania białka kazeinowego, organizm tworzy substancję podobną do żelu w żołądku i na spokojnie powolutku trawi sobie pożywienie i powoduje to równomierne uwalnianie aminokwasów w tym okresie czasu. Istnieje wiele proszków białka kazeiny dostępne na rynku, które zapewni Ci doskonałą jakość białka kazeiny. Proszki te mogą być mieszane z mlekiem lub wodą i są wygodne do picia a poniżej kilka przykładów:

http://supleshop.pl/platinum-micellar-casein-1600g-fitness-authority-produkt7797

http://supleshop.pl/micellar-casein-1000g-amix-produkt9260

http://supleshop.pl/casein-100-1800g-trec-produkt7058

WSKAZÓWKA 4: Zwiększaj siłę podnosząc duże ciężary.
Pamiętajcie że nasze mięśnie reagują na trening na różne sposoby konkretnie 3. Pierwszy z nich to gdy robisz dużo powtórzeń (powyżej 12), rośnie wtedy wytrzymałość mięśni oczywiście bez towarzyszącego im zwiększania rozmiarów i siły. kolejna metoda to 6 do 8 powtórzeń na serię - jest to ilość którą najczęściej stosują kulturyści ta metoda powoduje zarówno wzrost rozmiarów jak i siły mięśni. Trzecią metodą którą zazwyczaj stosują "ciężarowcy" to na ogół wykonywanie małej liczby powtórzeń, od 2 do 4 w serii co głównie zapewnia późniejszy wzrost siły.

WSKAZÓWKA 5: Nie pozwól sobie na braki w Twoim menu w takie cuda jak Glutamina, Kreatyna i BCAA.
Najważniejszy aminokwas to "glutamina" która stanowi 60% wszystkich naszych aminokwasów znana jest jako tzw aminokwas odporności, bo gdy jesteś poddany np stresowi związanemu z pracą, dietą lub nawet treningiem, układ immunologiczny dostaje sygnał że coś trzeba zrobić i wtedy produkuje do krwi glutaminę. Niskie jej stężenie niestety hamuje przyrost mięśni, dlatego tak bardzo istotne jest jej uzupełnianie.

Aaaaa na koniec oczywiście moja luźna dygresja :) nie zapominajcie przy tym wszystkim o dwóch rzeczach a mianowicie o : kreatynie i aminokwasach pierwsza z tych rzeczy czyli  "KREATYNA" daje Nam większą moc, więcej siły i wytrzymałości na treningu. Dieta która jest uzupełniana w kreatyne pozwala wszystkim ćwiczącym w znaczący sposób zwiększyć siłe oraz mase mięśniową. 

http://supleshop.pl/crea-trix-creatine-matrix-824g-amix-produkt9289

http://supleshop.pl/xtreme-detonator-850g-fitness-authority-produkt4842

oraz o "Aminokwasach" o rozgałęzionych łańcuchach, czyli tzw BCAA. Te cudowne aminokwasy służą Nam jako paliwo gdy wyczerpane już są zapasy glikogenu, a dodanie ich do twojego programu żywieniowego wydaje się niezbędne gdyż pozwoli to zwiększyć dodatni bilans azotowy, poprawić regenerację mięśniową oraz zapobiegnie katabolizmowi wynikłemu w skutek przetrenowania lub zbyt restrykcyjnej diiety:

http://supleshop.pl/beef-amino-7200-320tab-superior14-produkt16202

http://supleshop.pl/amino-pills-660tab-amix-produkt9616

A TERAZ MARSZ NA SIŁKĘ I JEDZIEMY Z TEMATEM BO JAK MÓWI PEWIEN MIKRUS "NIE MA LIPY" :)

 

Fit sernik na zimno - przepis

Przepis na nisko-węglowodanowy sernik, który sprawdzi się idealnie w okresie redukcji wagi ciała. ...czytaj dalej »
Fit sernik na zimno - przepis
2016-12-13

TAD 600 - złoty antyoksydant

Ostatnio dość często można uslyszeć o złotym środku antyoksydacyjny - TAD 600 ...czytaj dalej »
TAD 600 - złoty antyoksydant
2016-12-10

Wyniki "Olympia Amateur" San Marino

W dniach 2-5.12.2016 odbyła się kolejna edycja "Olympia Amateur" w San Marino. Kolejne ważne medale trafiają w ręce Polaków. ...czytaj dalej »
Wyniki  "Olympia Amateur" San Marino
2016-12-07
Powiązane artykuły
Paski treningowe do martwych ciągów – używać czy nie?

Paski treningowe do martwych ciągów – używać czy nie?

Paski treningowe mają za zadanie przede wszystkim poprawić jakość i siłę uchwytu przy ćwiczeniach z podnoszeniem głównie wolnych ciężarów, a
2016-11-29 11:40
Stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie

Stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie

Nie od dziś wiadomo, że stres może przyczyniać się do wzrostu tkanki tłuszczowej w organizmie. Ale dlaczego tak się dzieje?
2016-11-24 12:20
Doping - rodzaj, cel, negatywne skutki

Doping - rodzaj, cel, negatywne skutki

Doping - sztuczne podnoszenie wydolności fizycznej i psychicznej zawodnika metodami wykraczającymi poza normalne. Za doping uważa się metody
2016-11-22 12:57
Superkompensacja - droga do wzrostu formy

Superkompensacja - droga do wzrostu formy

Najistotniejszym elementem treningu warunkującego wzrost formy sportowej a tym samym określonych funkcji motorycznych jest SUPERKOMPENSACJA.
2016-11-16 14:33
Wyniki Mistrzostw Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej

Wyniki Mistrzostw Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej

W dniach 04-07.11.2016r w Benidorm w Hiszpanii odbyły się Mistrzostwa Świata mężczyzn w kulturystyce oraz kulturystyce klasycznej. Wsród pol
2016-11-08 11:42
Wyniki "GP PEPA"

Wyniki "GP PEPA"

W ubiegły weekend odbyła się kolejna - 38 już edycja zawodów Grand Prix PEPA - Opava w Czechach
2016-11-04 12:36
Gymnema sylvestre - sposób na leczenie cukrzycy, uwrażliwienie organizmu na insulinę i nie tylko ...

Gymnema sylvestre - sposób na leczenie cukrzycy, uwrażliwienie organizmu na insulinę i nie tylko ...

Gymnema sylvestre to naturalnie występujące zioło w Indiach, gdzie stosowane jest w leczeniu cukrzycy oraz przy odchudzaniu.
2016-11-02 14:03
Kilka słów o minerałach

Kilka słów o minerałach

Minerały to związki nieorganiczne, które spełniają wiele niezbędnych funkcji w ludzkim organizmie, są budulcem.
2016-10-27 10:55
Zawody siłowe

Zawody siłowe

W najbliższą sobotę (22.10.2016r.) w dopiero co nowo otwartym sklepie SUPLESHOP'a, w Tychach przy ulicy Uczniowskiej 7, odbędą się zawody si
2016-10-20 15:00
Puchar Polski - wyniki

Puchar Polski - wyniki

W dniach 15-16.10.2016 roku w Mińsku Mazowieckim odbył się Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness. Są to jedne z najbardziej prestiżowych za
2016-10-18 11:04
Czy częściej znaczy lepiej?

Czy częściej znaczy lepiej?

Niestety jednym z podstawowych błędów osób ćwiczących jest wypruwanie sobie żył każdego dnia. Trening jest tylko bodźcem do wzrostu. Można n
2016-10-14 14:04
Wyniki Mistrzostw Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness

Wyniki Mistrzostw Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness

W ubiegły weekend tj. 08-09.10.2016 podczas targów FIWE odbyły się Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness.
2016-10-11 12:14
Cukier - biała śmierć

Cukier - biała śmierć

Wiele współczesnych badań wskazuje jasno, że rafinowany cukier może uzależniać jak nie jeden narkotyk. Cukier śmiało można nazwać biała śmie
2016-10-05 10:43
Psychika w sporcie

Psychika w sporcie

Rekordy sportowe są ustalane od początku istnienia każdej z dyscyplin. Dla każdej z dyscyplin rekordy te były pobijane wielokrotnie. W dzisi
2016-09-16 12:47
Under Armour

Under Armour

Under Armour producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Obecnie jedna wśród największych przedsiębiorstw odzieżowych na świecie obok
2016-09-14 13:41
redmonster
Redakcja RedMonster
43-100 Tychy Junaków 46
[email protected]
NIP: 6462632499