Jesteś tutaj
Dom > Odżywianie > ZIMA = MASA MASA MASA !!!!!!!!!!

ZIMA = MASA MASA MASA !!!!!!!!!!

Idąc tym tropem „okres zimowy” gdy nie chodzimy roznegliżowani jak na plaży i możemy mieć w du… nasze kompleksy i wybujałe niedoskonałości możemy spokojnie zająć się albo zrzucaniem zbędnych kalori albo tzw zdrowym masowaniem by nasze ciało nabrało wreszcie wymarzonych kształtów i dzisiaj o tym drugim czyli ZIMA = MASA MASA MASA 🙂

Tak więc krótko i na temat !!! by oszczędzić wam czasu i kłopotu poniżej przedstawię 5 wskazówek jak sprawić by anabolizm wskoczył na wyższe obroty, jak wytworzyć dodatni bilans azotowy – by napakować mięśnie trzeba dostarczać do organizmu więcej azotu (z różnych źródeł ) niż organizm wydala na drodze naturalnych przemian metabolicznych.

WSKAZÓWKA 1:  Zwiększ liczbę spożywanych kalorii:
Nigdy ale to nigdy nie osiągniesz dodatniego bilansu azotowego na diecie niskokalorycznej. Bo żeby zbudować nową masę mięśniową i zapewnić mięśniom regeneracje, potrzeba: białka, tłuszczów i węglowodanów. Zwiększając spożycie kalorii o 50% (np. z 2500 kalorii dziennie do 3750)  można pobudzić wzrost nie powodując wzrostu wagi. Chodzi o to, by ograniczyć zwiększoną podaż kalorii a wtedy zdołasz pobudzić wzrost dzięki lepszej wrażliwości mięśni na insulinę i zapewnisz sobie dopływ węglowodanów w celu zmagazynowania glikogenu. Przykładowe linki do 3 produktów które pozwolą Wam szybko zwiększyć dodatni bilans kaloryczny w ciągu dnia:

http://supleshop.pl/all-in-one-fusion-blend-2000g-bad-boy-nutrition-produkt18192

http://supleshop.pl/platinum-mass-6810g-superior14-produkt13638

http://supleshop.pl/mass-up-5000g-activlab-produkt5759

WSKAZÓWKA 2: Odpoczynek, relaksik i sen.
Dlaczego wielu ludzi nie jest w stanie zwiększyć masy? Już wyjaśniam…dlatego że ciągle trenują, a zatem ich mięśnie są ciągle zmęczone i nie mogą sie w pełni zregenerować. Odstawiając siłke na kilka dni uzupełniasz zapasy glikogenu i zwiększasz anabolizm i pozwalasz jednocześnie na powrót do optymalnego poziomu hormonów takich jak testosteron i kortyzol. Więc śpij jak jak najdłużej i jak najczęściej albowiem nie ma lepszej regeneracji dla naszego organizmu niż dobry głeboki sen.

WSKAZÓWKA 3: Pij gainery między posiłkami oraz jedz w środku nocy:

Jak zapewne wiesz kulturyści zjadają około sześciu posiłków w ciągu dnia po to by zwiększyć wchłanianie składników odżywczych i zapewnić stały dopływ białek, węglowodanów oraz tłuszczy. Więc zwiększ liczbę posiłków do conajmniej czterech lub pięciu dodając proteinowy napój w środku nocy, co dodatkowo pobudzi przyrost. Najlepszym wyborem będzie frakcja białka kazeinowego ponieważ podczas spożywania białka kazeinowego, organizm tworzy substancję podobną do żelu w żołądku i na spokojnie powolutku trawi sobie pożywienie i powoduje to równomierne uwalnianie aminokwasów w tym okresie czasu. Istnieje wiele proszków białka kazeiny dostępne na rynku, które zapewni Ci doskonałą jakość białka kazeiny. Proszki te mogą być mieszane z mlekiem lub wodą i są wygodne do picia a poniżej kilka przykładów:

http://supleshop.pl/platinum-micellar-casein-1600g-fitness-authority-produkt7797

http://supleshop.pl/micellar-casein-1000g-amix-produkt9260

http://supleshop.pl/casein-100-1800g-trec-produkt7058

WSKAZÓWKA 4: Zwiększaj siłę podnosząc duże ciężary.
Pamiętajcie że nasze mięśnie reagują na trening na różne sposoby konkretnie 3. Pierwszy z nich to gdy robisz dużo powtórzeń (powyżej 12), rośnie wtedy wytrzymałość mięśni oczywiście bez towarzyszącego im zwiększania rozmiarów i siły. kolejna metoda to 6 do 8 powtórzeń na serię – jest to ilość którą najczęściej stosują kulturyści ta metoda powoduje zarówno wzrost rozmiarów jak i siły mięśni. Trzecią metodą którą zazwyczaj stosują „ciężarowcy” to na ogół wykonywanie małej liczby powtórzeń, od 2 do 4 w serii co głównie zapewnia późniejszy wzrost siły.

WSKAZÓWKA 5: Nie pozwól sobie na braki w Twoim menu w takie cuda jak Glutamina, Kreatyna i BCAA.
Najważniejszy aminokwas to „glutamina” która stanowi 60% wszystkich naszych aminokwasów znana jest jako tzw aminokwas odporności, bo gdy jesteś poddany np stresowi związanemu z pracą, dietą lub nawet treningiem, układ immunologiczny dostaje sygnał że coś trzeba zrobić i wtedy produkuje do krwi glutaminę. Niskie jej stężenie niestety hamuje przyrost mięśni, dlatego tak bardzo istotne jest jej uzupełnianie.

Aaaaa na koniec oczywiście moja luźna dygresja 🙂 nie zapominajcie przy tym wszystkim o dwóch rzeczach a mianowicie o : kreatynie i aminokwasach pierwsza z tych rzeczy czyli  „KREATYNA” daje Nam większą moc, więcej siły i wytrzymałości na treningu. Dieta która jest uzupełniana w kreatyne pozwala wszystkim ćwiczącym w znaczący sposób zwiększyć siłe oraz mase mięśniową. 

http://supleshop.pl/crea-trix-creatine-matrix-824g-amix-produkt9289

http://supleshop.pl/xtreme-detonator-850g-fitness-authority-produkt4842

oraz o „Aminokwasach” o rozgałęzionych łańcuchach, czyli tzw BCAA. Te cudowne aminokwasy służą Nam jako paliwo gdy wyczerpane już są zapasy glikogenu, a dodanie ich do twojego programu żywieniowego wydaje się niezbędne gdyż pozwoli to zwiększyć dodatni bilans azotowy, poprawić regenerację mięśniową oraz zapobiegnie katabolizmowi wynikłemu w skutek przetrenowania lub zbyt restrykcyjnej diiety:

http://supleshop.pl/beef-amino-7200-320tab-superior14-produkt16202

http://supleshop.pl/amino-pills-660tab-amix-produkt9616

A TERAZ MARSZ NA SIŁKĘ I JEDZIEMY Z TEMATEM BO JAK MÓWI PEWIEN MIKRUS „NIE MA LIPY” 🙂

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz
Do góry